hjælp mig lige!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

fairlady

Min mor mener jeg skal ringe til jordemoder, da min slimprop er gået. Men jeg mener ikke at der er noget jordemoderen kan gøre!? Synes jeg spilder hendes tid hvis jeg ringer.

Jeg mener jo bare at jeg skal ringe ind, hvis jeg får for tidlige veer, så kan de måske stoppe dem?

Jeg skal scannes den 23. juli for at se om baby ligger med hovedet eller numsen nedad. Hvis baby ligger med numsen nedad må jeg ikke føde vaginalt, men skal have kejsersnit.

Nogle der ville gøre anderledes? Og hvad skal jeg sige til min mor, så hun forstår at det intet nytter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

Mutti2B

Det er fødegangen du skal ringe til hvis der bliver noget og ikke din jordemoder . Slimproppen kan vist gå flere gange og så gendanne sig igen, så det behøver ikke betyde noget.

Anmeld

14. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg havde ikke ringet - for som Mutti2B siger, så kan slimproppen gå af flere gange

Anmeld

14. juli 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Min mor mener jeg skal ringe til jordemoder, da min slimprop er gået. Men jeg mener ikke at der er noget jordemoderen kan gøre!? Synes jeg spilder hendes tid hvis jeg ringer.

Jeg mener jo bare at jeg skal ringe ind, hvis jeg får for tidlige veer, så kan de måske stoppe dem?

Jeg skal scannes den 23. juli for at se om baby ligger med hovedet eller numsen nedad. Hvis baby ligger med numsen nedad må jeg ikke føde vaginalt, men skal have kejsersnit.

Nogle der ville gøre anderledes? Og hvad skal jeg sige til min mor, så hun forstår at det intet nytter?

min slimprop gik 14 før jeg fødte og om 14 dage er du jo inden for grænsen hvor baby må komme

Anmeld

14. juli 2012

Kay

min gik for et par uger siden og der er ik sket noget endnu... jeg ville heller ik ringe for det den kan gå mange uger før der sker noget

Anmeld

14. juli 2012

fairlady

tak for svar. Mener nu heller ikke det bør være nødvendig, men hvordan overbeviser man lige sin bekymrede mor om det?

Anmeld

14. juli 2012

babymus77

Jeg ville nok sige tak fordi du bekymre dig men skal nok selv:-) min gik også for en uge siden og intet sket:-)

Anmeld

14. juli 2012

fairlady

babymus77 skriver:

Jeg ville nok sige tak fordi du bekymre dig men skal nok selv:-) min gik også for en uge siden og intet sket:-)

ja, ved jo nærmest hvad jordemoderen vil sige. Men synes også det er lidt irriterende at min mor bliver ved at bekymre sig SÅ meget omkring det.

Hvorfor fortalte jeg hende det dog?!

Anmeld

14. juli 2012

babymus77

fairlady skriver:

ja, ved jo nærmest hvad jordemoderen vil sige. Men synes også det er lidt irriterende at min mor bliver ved at bekymre sig SÅ meget omkring det.

Hvorfor fortalte jeg hende det dog?!

Sådan er vi gravide nok bare:-) Og mødre er nok også bare sådan:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.