Hvad laver i i dette vejr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

Mother-love

Hvad laver i i dette l.... Vejr?
Jeg synes virkelig man er meget burret inde når det er sådan et skod vejr. Isabella kan ikke gå selv endnu så vi kan ikke engang hoppe i vandpytter eller lign.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

Vidunderligeunger

hehe, hvis ikke det var fordi lillebror kun er 4 mdr og ikke rigtig har godt af at komme ud i sådan noget vådt og koldt vejr, så var jeg gået en tur med barnevognen. Den store på 2 kunne få hele dagen til at gå udenfor i vandpytter, så måske hun skal det når hun står op.

Ellers er det jo perfekt at bage f.eks pandekager eler kanetsnegle

Anmeld

14. juli 2012

4kløver

michelledam skriver:

Jeg synes virkelig man er meget burret inde når det er sådan et skod vejr. Isabella kan ikke gå selv endnu så vi kan ikke engang hoppe i vandpytter eller lign.

Ikke meget
Har snakket om en tur i svømmehalen men med 2 store piger skal det passe ind

Anmeld

14. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Her er været udmærket - så vi gik en tur

Anmeld

14. juli 2012

bøgelund

michelledam skriver:

I formiddags var vi i svømmehallen. nu sover Anna, og mor her ser Tour de france.

Anmeld

14. juli 2012

Ellie79

Har startet ferie i dag så i går tjekkede vi vejrudsigten og kørte i Ikea efter et legekøkken til lillebror, så hele dagen har han leget og leget med det. Storesøster har vi spillet med. Så har vi bagt en kæmpe bunke pandekager og været en tur i bilka hvor vi brugte lang tid i legetøjsafdelingen Nu ser storesøster sommersumarum og lillebror sover til middag - far og jeg tager en slapper på sofaen

Anmeld

14. juli 2012

Ayasmor

Her har dagen stået på tøjvask, rengøring og så har vi bagt kanelsnegle og kanelkrøller..

Anmeld

14. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Her skinner solen, så det jo bare lække!

Ida sover udenfor i barnevognen lige nu, og jeg slapper af på sofaen

Anmeld

14. juli 2012

Clisolka

Har har vi været ude hele formiddagen i solskinsvejr - indtil vi selvfølgelig skulle handle ind i Super Best som ligger 5 min gågang fra vores hjem. Det var solskinsvejr da vi gik ind i butikken, på vej ud tordnede det og stod ned i stænger 

Jeg havde klip klappere på, så det er første gang jeg har fået våde tæer af at handle ind 

Nu ligger Isabella og farmand og sover lur inde i vores seng 

Anmeld

14. juli 2012

Kay

tja... her er der bare overskyet ingen regn overhoved... så vi hygger i haven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.