Uge 34 og ingen lyst til sex:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.420 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

Tulle28

Jeg er i uge 34 og min sexlyst er = 0:-( Det er ikke fordi jeg ikke føler mig attraktiv, tværtimod egentlig, har ikke taget så meget på og kun på maven. Men baby moser rundt hele tiden, mærker hende næsten døgnet rundt og min bryster er allerede begyndt at lække (er 2. gangs gravid). Kan bare slet ikke have at der er mere (læs: min mand) der skal mose rundt på min krop og synes det er dødbesværligt når vi endelig har sex pga. maven.

Jeg er så ked af det:-( Men min mand er heldigvis forstående.

Andre der har det som mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

B&J

nej har dog ikke prøvet det elskede sex lige til det sidste men var nu også kun første gangs gravid men hvad med sex på siden så er der ingen mave ivejen

Anmeld

14. juli 2012

Kay

altså lysten fejler intet her... men overskudet til det... puhhh det er dælemer blevet noget besværligt med stor mave og BL... ikke mange stillinger tilbage og så er det bare hårdt af hellevede til... bare det at vende mig i sengen bliver jeg forpustet af... så sex er ikke lige det der står højest på dagsordenen... selvom jeg har lysten...

Anmeld

14. juli 2012

Mettefpigen

Jeg havde det på samme måde da jeg var gravid.....

Anmeld

14. juli 2012

Emily2012<3

Jeg havde heller ikke lyst..

Lysten stoppede omkring 4 måneder før jeg fødte.. 

Min datter er 4½ månede og vi har stadig ikke haft sex.. 

Anmeld

14. juli 2012

Tulle28

B&J skriver:

nej har dog ikke prøvet det elskede sex lige til det sidste men var nu også kun første gangs gravid men hvad med sex på siden så er der ingen mave ivejen

Det er rigtigt, men jeg har bare så svært ved at finde lysten:-(

Anmeld

14. juli 2012

Tulle28

Kay skriver:

altså lysten fejler intet her... men overskudet til det... puhhh det er dælemer blevet noget besværligt med stor mave og BL... ikke mange stillinger tilbage og så er det bare hårdt af hellevede til... bare det at vende mig i sengen bliver jeg forpustet af... så sex er ikke lige det der står højest på dagsordenen... selvom jeg har lysten...

Puhh nej BL oveni hatten:-( Kangodt forstå hvis overskuddet ikke lige er der:-(

Anmeld

14. juli 2012

Tulle28

Mettefpigen skriver:

Jeg havde det på samme måde da jeg var gravid.....

Dejligt jeg ikke er den eneste. Men ØV det er frustrerende og så synd for min søde mand:-(

Anmeld

14. juli 2012

Tulle28

Emily2012<3 skriver:

Jeg havde heller ikke lyst..

Lysten stoppede omkring 4 måneder før jeg fødte.. 

Min datter er 4½ månede og vi har stadig ikke haft sex.. 

Jeg skulle også tvinge mig selv i gang efter jeg fik min datter (fik PKS, så det var ikke fordi der var "uorden" i underlivet om man så må sige), men synes der var så mange andre ting der fyldte og så var man jo træt træt træt... Har aldrig været den der havde behov for sex flere gange om ugen, men det her er godt nok frustrerende... Det er som den del af mig er helt død for tiden:-(

Anmeld

14. juli 2012

B&J

Tulle28 skriver:

Det er rigtigt, men jeg har bare så svært ved at finde lysten:-(

Jamen så snak med manden om det for hvis man ikke har lyst skal man jo ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.