Har også lige brug for hjælp/råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

Sørens

Jeg vil høre om nogen herinde har oplevet at :

Have mildt hævede fødder og hænder, trykken (ikke ondt) i tindingerne, taget 4 kg på på under en måned og derefter fået konstateret svangerskabsforgiftning?

Så ja mit spørgsmål er, skal jeg være nervøs for at det er det der er under opsejling?

En nervøs førstegangsgravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

Tulle28

Er ikke helt sikker på je forstår dit spørgsmål. Det er det der er sket for dig, men du har ikke fået konstanterede svangerskabsforgiftning, men er nervøs for at det kan være det, der er i vejen?

Jeg ville skynde mig at ringe til min læge eller FG!

Anmeld

14. juli 2012

Nettemor

Hvis du har bare den mindste mistanke om ssf så synes jeg du skal kontakte fg og fortælle om din bekymring.. Hellere en gang for Mejer end at vente for længe! for at det ikke er sådan noget..

Anmeld

14. juli 2012

Sørens

Er ikke helt sikker på je forstår dit spørgsmål. Det er det der er sket for dig, men du har ikke fået konstanterede svangerskabsforgiftning, men er nervøs for at det kan være det, der er i vejen?

Jeg ville skynde mig at ringe til min læge eller FG!

Du har forstået det helt rigtigt! Jeg har ikke fået konstateret svangerskabsforgiftning men frygter for det!

Du siger du ville kontakte læge elle FG, er det fordi du har lign. erfaringer?

Anmeld

14. juli 2012

Tulle28

Sørens skriver:

Du har forstået det helt rigtigt! Jeg har ikke fået konstateret svangerskabsforgiftning men frygter for det!

Du siger du ville kontakte JM elle FG, er det fordi du har lign. erfaringer?

Nej har desværre (eller heldigvis er det vel egentlig:-)) ingen erfaringer, men den slags er jo ikke til at spøge med og kender et par, hvor hun fik AKS i uge 29 netop pga svangerskabsforgiftning. Hellere ringe en gang for meget end for lidt.

Anmeld

14. juli 2012

Sørens

Tak for jeres råd! Jeg har lige snakket med FG og hun mente ikke at min situation er akut/kritisk men arrangerede at min jordemodertid er blevet rykket frem til på tirsdag (havde ellers først tid d.1aug.). Hun understregede at jeg bare skulle ringe igen hvis jeg fik pludselig hovedpine, synsforstyrrrelser eller opkast!

Tusind tak for hjælpen! Er meget mere rolig nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.