Hej alle sammen ..
Jeg er selv blevet rigtig meget i tvivl , såå jeg vil lige prøve at høre herinde ! .. jeg ammer min søn på 11 dage .. han er en stor basse på 5 kg. .. om natten sover han fint (mellem 2 og 5 timer) og der bliver mine bryster spændte og han ka slupre i sig i sig til han blir mæt uden problemer ..
mit problem er om dagen .. han er ikke meget for at sove om dagen .. sammen lagt sover han ca. 5 timer i løbet a dagen og det NÆSTEN umuligt at få ham til at sove i liften .. :s han vil utrolig gerne spise hele tiden og selv når han får lov til det virker det ikk rigtig som nok . . vi har været oppe på 2 , 5 time ved brysterne ... fordi han sover så lidt og spiser så meget er mine bryster også helt ''flade og slappe'' i løbet a dagen .. jeg føler ikk der når at komme noget i dem , i modsætning til natten hvor de er spændte og hårde de 2 - 3 gange han vågner !
laver jeg for lidt mad til ham om dagen ?? eller ka man overhovedet løbe tør for mælk ?? Hjælp ..
- det skal lige siges at jeg bruger en lille smule ammebrik for at mine vorter ka hele .. ( brugt på dag 2 - 4 og 8 - 9 .. ) han suger meget kraftigt og har flere gange lavet vabler og blødende sår !..
Anmeld