Mælk nok !?..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

Mogensen&Peanot

Hej alle sammen ..
Jeg er selv blevet rigtig meget i tvivl , såå jeg vil lige prøve at høre herinde ! .. jeg ammer min søn på 11 dage .. han er en stor basse på 5 kg. .. om natten sover han fint (mellem 2 og 5 timer) og der bliver mine bryster spændte og han ka slupre i sig i sig til han blir mæt uden problemer ..
mit problem er om dagen .. han er ikke meget for at sove om dagen .. sammen lagt sover han ca. 5 timer i løbet a dagen og det NÆSTEN umuligt at få ham til at sove i liften .. :s han vil utrolig gerne spise hele tiden og selv når han får lov til det virker det ikk rigtig som nok . . vi har været oppe på 2 , 5 time ved brysterne ... fordi han sover så lidt og spiser så meget er mine bryster også helt ''flade og slappe'' i løbet a dagen .. jeg føler ikk der når at komme noget i dem , i modsætning til natten hvor de er spændte og hårde de 2 - 3 gange han vågner !
laver jeg for lidt mad til ham om dagen ?? eller ka man overhovedet løbe tør for mælk ?? Hjælp ..
- det skal lige siges at jeg bruger en lille smule ammebrik for at mine vorter ka hele .. ( brugt på dag 2 - 4 og 8 - 9 .. ) han suger meget kraftigt og har flere gange lavet vabler og blødende sår !..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Prøv at ligge mærke til om du ka høre han synker, når han ligger ved bryster. Gør han det er der sikkert mælk nok!!

Vi har også fået en lille suttetrol denne gang, og indtil vidre vil hun helst falde i søvn ved brystet i løbet af dagen. Ka godt bliver rigtig hårdt i længden!! 

Har lige haft en gang brystbetændelse og ka mærke at jeg ik har så meget mælk som for 3 dage siden, hvor hun kun spiste ved et bryst af gang. Nu spiser hun ved begge.

Der er nok ik så meget at gøre, andet end at lægge dem til, når sulten kalder... Vh stine

Anmeld

14. juli 2012

Jibbe

Jeg tænker at du har nok mælk men at han bare hyggesutter. Men er du sikker på han får ordenligt fat? Du skriver han sutter meget hårdt - måske han sutter forkert? Altså at han ikke får krænget læberne ordentligt ud over brystvorten. Så gør det nemlig hammernas i forhold til når han har godt fat!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.