Der er så meget jeg ikke forstår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Og som manden nu vil sige: "Ja, det kan der skrives tykke bøger om -hø hø hø" Den vittighed kan så passende være punkt nr 1!!

Jeg kan ikke forstå

- hvorfor nogen mennesker absolut skal have en bil, der kan køre 250 km/timen, når man nu kun må køre 130 på motorvejen.
- hvorfor nogen læse ekstra bladet
- hvorfor mennesker med åbenlys mangel på kompetance kan blive ledere
- fordbold, hockey......eller bare sport generelt
- hvorfor samfundet mener at en 15 årig er gammel og ansvarlig nok til at have sex, med dertilhørende konsekvenser (fx at blive forældre).....men ikke ansvarlig nok til at stemme eller drikke øl på en bar
- folk der bruger stoffer
- folk med guldfisk
- hvorfor de kører i den anden side i england
- homofobi
- religion (jo selve religionen forstår jeg godt....men hvorfor skal så mange mennesker dø pga religion)
- at prins Henrik har fået lov til at reproducere sig selv
- tysk
- blå gajol shots
- tissesex
- hvorfor mange unge mener at oralsex ikke er sex
- min mands form for humor
- heste
- hvorfor man ikke må bruge maccara når man er gravid eller ammer
- folk der gad læse til dette punkt

Det var bare et lille udpluk af hvad jeg grubler over i løbet af en dag Kan i komme med nogle svar?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ingen svar - men hold da ferie et godt grin jeg fik mig Kan man få et eksempel på din mands humor måske?

Anmeld

6. maj 2009

Bastian

Jeg er stort set enig i det hele, så ingen svar herfra. Jo lige på det med kørslen i venstre side: http://www.i18nguy.com/driver-side.html Og til det sidste: jeg keeeeder mig!

Og et spørgsmål til:
Hvorfor må kongefamilien ikke flyve sammen i samme fly, når de må køre i samme bil? Chancen for at de kører galt og dør allesammen er da langt større i en bil? Åndsvagt spørgsmål, men det er en grubler

Anmeld

6. maj 2009

DK

- hvorfor nogen mennesker absolut skal have en bil, der kan køre 250 km/timen, når man nu kun må køre 130 på motorvejen.
Fordi at bilen så sikkert kan køre hurtigere fra 0-100 end en bil der max kan køre 150 km/t. Dvs. at de hurtigt kan accellere og blære sig med det på motorvejen. Min kæreste er en af dem der går meget op i hestekræfter. Hans bil har 321 fordi den er en særlig m udgave fra bmw. Min er en lille 107´er, og har 59 hestekræfter
- hvorfor nogen læse ekstra bladet
De er bange for livet og læser derfor kun nyheder uden relevans, som kan bekræfte dem i at verden er urimelig og sort/hvid. Det er så rart at blive i sine fordomme.
- hvorfor mennesker med åbenlys mangel på kompetance kan blive ledere
Fordi at andre der måske har større lederkompetence har glemt at gøre chefen opmærksom på det, så de istedet var blevet forfremmet.
- fordbold, hockey......eller bare sport generelt
Se det fatter jeg heller ikke. Hvorfor vil folk dog det der sport???
- hvorfor samfundet mener at en 15 årig er gammel og ansvarlig nok til at have sex, med dertilhørende konsekvenser (fx at blive forældre).....men ikke ansvarlig nok til at stemme eller drikke øl på en bar
Fordi man som 15årig ikke er gammel nok til at gå på bar eller ryge/drikke. Man kan desværre ikke afholde dem på 15 fra at dyrke sex. Det er LYSTER. Tænk hvor hurtigt at ungdomsinstitutionerne ville blive fyldt op med lystne/brunstige teenagere Måske skulle man istedet hjælpe dem med gratis prævention/p-pille pind i armen eller noget???
- folk der bruger stoffer
Det fatter jeg heller ikke. De må have en meget meget kedelig fantasi, siden der er behov for den slags ting til at have det sjovt.
- folk med guldfisk
Jamen det er da fordi de er så nemme at passe, og man kan købe en ny der ligner den gamle på en prik hvis der er en der dør. Det er også super billigt, og da sådan lidt dekorativt med sådan en bowle med to guldfisk i.
- hvorfor de kører i den anden side i england
pas. Det kan være jeg lige skal tjekke der der link der er en der har lagt ud.
- homofobi
Fordi folk ikke kender nogen homoseksulle så de kan se de er helt almindelig mennesker (de læser sikkert også ekstra bladet den slags mennesker)
- religion (jo selve religionen forstår jeg godt....men hvorfor skal så mange mennesker dø pga religion)
Fordi der altid bare er nogen der VIL have ret. De kan åbenbart ikke finde ud af at acceptere andre, så så må de jo hellere dræbe dem.
- at prins Henrik har fået lov til at reproducere sig selv
Fordi ellers ville kongefamilien have været noget kedeligere, hvis ikke for Frederik og Jokke
- tysk
Det er ikke så svært. Det skal bare overståes Det er noget med at lære det i hovedet. De fleste ord giver sig selv, he he... tysk er så latterligt. Som en fjolle udgave af dansk.
- blå gajol shots
Det er for de konservative der kun køber hvad de kender. Alle ved da de sorte er bedre.
- tissesex
Ja, ved ikke lige noget om det her. Fatter det heller ikke. Andre der kan hjælpe?
- hvorfor mange unge mener at oralsex ikke er sex
Må også sige pas til den her. Men det er noget med de der lyste igen, he he
- min mands form for humor
Altså har mænd overhovedet humor? Er de ikke bare sådan lidt latterlige når de prøver at være sjove. Altså er det ikke evt. derfor at man griner. Fordi det ikke er god humor men fordi det er så laaaangt ude?
- heste
Hvad kan du ikke forstå ved dem?
- hvorfor man ikke må bruge maccara når man er gravid eller ammer
Fordi der er fyldt med parabener deri. Dem ophober din krop og så giver du det videre til dit barn. Det betyder barnet får nedsat fertilitet, og de videregiver det du har givet dem til deres børn. Det bliver nedarvet i generationer. Du kan købe en økologisk og så må du gerne bruge den.
For mit vedkommende søger jeg al anden underholdning, der kan aflede mig fra min dårlige samvittighed over at jeg ikke KONSTANT læser til eksamen. Tænk engang, jeg synes det er super fedt at vaske tøj pt. Bare for at få en pause fra læseriet.

Kan i komme med nogle svar? Nu har jeg prøvet. Bliv ikke stødt over svarerne. De er kommet direkte fra leveren, der vist også er lidt grov med visse emner i dag. Se det som et humoristisk indslag

Knus Ditte
Der ikke fatter hvorfor jeg finder det så vigtigt at mine bøger skal stå i farve/højde orden i reolen. Jeg har idag brugt 1 time på at sætte dem i farveorden, så der er hver sin farve i hver sit rum. (pink, hvid, mørkeblå, grøn, lyseblå, sort, bordeaux, lilla og så en blandet. Ja det er så saaaatans med det blandede rum. Jeg må ud og købe en masse bøger med ex. orange ryg. Det vil være flot.) nå... ja... Om en mdr. sætter jeg dem tilbage, så de står i rum efter forfatter, eller alfabetisk, eller.... Jeg må være sindsforvirret. Undskyld.

Anmeld

6. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Rosa skriver:

Ingen svar - men hold da ferie et godt grin jeg fik mig Kan man få et eksempel på din mands humor måske?

Lad mig bare sige det på denne måde......han griner af det samme som vores 3 årige. "Jeg prutter - høhøhøhø" Kan du huske Joey fra venner? Jep de har samme humor

Anmeld

6. maj 2009

karina1980

Jeanne skriver:

Og som manden nu vil sige: "Ja, det kan der skrives tykke bøger om -hø hø hø" Den vittighed kan så passende være punkt nr 1!!

Jeg kan ikke forstå

Det var bare et lille udpluk af hvad jeg grubler over i løbet af en dag Kan i komme med nogle svar?

jamen nogle kan jeg da svare på,

det med bilen er fordi det jo sejere/federe hvis bilen kan køre så stærkt så er man jo langt mere *mand*......eller noget *GG* men jo det noget med potensen, har selv en siddende som jeg tit diskutere det med og det er det samme han lukker ud hver gang, nemlig at det rart at vide at den kan køre stærkt

og den sidste fordi jeg blev ganske godt underholdt af de andre spørgsmål, som også tit rammer mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.