Hjælp mig inden jeg går helt amok :((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.482 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

Anonym trådstarter

Vi flyttede for små 10 måneder siden, ind i et dejligt hus. Vi deler indkørsel med vores nabo. Vi bor meget tæt.

Vi har en søn på knap 2 år.

Jeg er virkelig ked af det.

Nabodamen ELSKER min søn så højt, og nok også lidt for meget .

Hun kysser og krammer ham og kalder ham for skat.

Jeg syntes det er meget grænseoverskridende at min nabo skal nusse sådan over ham. Jeg føler at hun prøver at overtage min moderrolle. Hun kalder ham for ''sin'' .. Jeg bliver så ked af det. Det har stået på længe, men jeg kan mærke at hvis jeg ikke får sagt noget til hende snart, så bryder jeg helt sammen.

Inderst inde ved jeg at hun ved at jeg er ked af det.

Lige før skulle min mand og søn ud og køre en tur, og der kom HUN over til bilen imens jeg stod der og gav ham et kys og sagde farvel skat.

Mit hjerte er SÅ knust. Jeg har lyst til at råbe SÅ højlydt af hende, hun knuser mit hjerte så sindssygt. Jeg ER en god mor, jeg gør ALT for min søn, men hold K*FT hvor er det hårdt !

Hjælp mig med at få det sagt på en pæn måde.

Det skal lige siges at jeg er glad for at min søn får kærlighed fra andre, men dette syntes jeg er at overskride grænsen.

Knus en meget knust mor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

gædde/gitte

ej hvor ubehageligt!!! først lidt spørgsmål: er I jævnaldrende??? Er hun sådan når I kigger eller også når hun tror I ikke kigger??

Anmeld

14. juli 2012

Anonym trådstarter

Mit had det startede den dag jeg og sønnike var ude at gå en lang tur.. Vi kiggede på heste og jeg havde ham oppe på skuldrene ..

Vi kom tilbage i indkørslen (på vej til vores hus) hvor min søn var lidt pylret .. Hun åbner hendes vindue og råber, ''Nååååh E.... Er du ked af det? Slår mor dig ? Kom herover og få lidt kærlighed'' ..

Den sidder fast i mit hovede.. Jeg kan græde når som helst når jeg tænker over hvordan hun er ... Jeg har flere gange tænkt på at flytte bare fordi jeg skal glo på hende hver dag. (det er ikke til at undgå)

Please hjælp en eller anden ...

HVAD SKAL JEG GØRE ??

Anmeld

14. juli 2012

Anonym trådstarter

gædde skriver:

ej hvor ubehageligt!!! først lidt spørgsmål: er I jævnaldrende??? Er hun sådan når I kigger eller også når hun tror I ikke kigger??

´Vi er 21 og 28. Hun er 44 ..

Ja hun er den samme hele vejen igennem.. Jeg kan stå og kigge på at hun kysser ham og kalder ham for skat.. Hun gør alt som jeg gør, som moren ..

Anmeld

14. juli 2012

Chraz

Ej det er da virkelig også bare grænseoverskridende! 

Jeg ville nok tage hende til side og lægge ud med at sige:

Jeg synes det er dejligt at se du holder af min søn. Men det du gør går ud over mine grænser og jeg vil gerne have du trækker dig tilbage. Så har du åbnet for emnet uden at være beskyldende eller overfaldende ved at starte med at sige hvordan du føler omkring det hele. 

Håber virkelig i får løst det, for det er slet ikke hendes plads.

Du får lige et  med på vejen!

Anmeld

14. juli 2012

MorDk

Anonym skriver:

Mit had det startede den dag jeg og sønnike var ude at gå en lang tur.. Vi kiggede på heste og jeg havde ham oppe på skuldrene ..

Vi kom tilbage i indkørslen (på vej til vores hus) hvor min søn var lidt pylret .. Hun åbner hendes vindue og råber, ''Nååååh E.... Er du ked af det? Slår mor dig ? Kom herover og få lidt kærlighed'' ..

Den sidder fast i mit hovede.. Jeg kan græde når som helst når jeg tænker over hvordan hun er ... Jeg har flere gange tænkt på at flytte bare fordi jeg skal glo på hende hver dag. (det er ikke til at undgå)

Please hjælp en eller anden ...

HVAD SKAL JEG GØRE ??

Det er heller ikke særlig pænt sagt! Men er sikker på det ikke er ment sådan. Men kan godt forstå du bliver ked af det

Jeg sys du skal tage en snak med hende... og bede hende om at holde lidt afstand. For alle parters skyld!

Anmeld

14. juli 2012

Anonym trådstarter

Chraz skriver:

Ej det er da virkelig også bare grænseoverskridende! 

Jeg ville nok tage hende til side og lægge ud med at sige:

Jeg synes det er dejligt at se du holder af min søn. Men det du gør går ud over mine grænser og jeg vil gerne have du trækker dig tilbage. Så har du åbnet for emnet uden at være beskyldende eller overfaldende ved at starte med at sige hvordan du føler omkring det hele. 

Håber virkelig i får løst det, for det er slet ikke hendes plads.

Du får lige et  med på vejen!

Tak ! Normalt kan jeg godt sige min mening. Dette har virkelig ramt mig hårdt, og har faktisk gået med det alene i 6 måneder .

Idag skal det siges. Jeg manglede ord for hvad jeg skulle sige, som du selv skriver, uden det skulle lyde overfaldende.

Tak

Anmeld

14. juli 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Det er heller ikke særlig pænt sagt! Men er sikker på det ikke er ment sådan. Men kan godt forstå du bliver ked af det

Jeg sys du skal tage en snak med hende... og bede hende om at holde lidt afstand. For alle parters skyld!

Nej selvfølgelig er det ikke ment sådan, men den ramte plet lige i hjertet.

Det vil jeg gøre idag..

Jeg håber jeg har mod på det....

Anmeld

14. juli 2012

MorDk

Anonym skriver:

Nej selvfølgelig er det ikke ment sådan, men den ramte plet lige i hjertet.

Det vil jeg gøre idag..

Jeg håber jeg har mod på det....

Håber det ender godt! Og hvis du har mod på det så kom lige med en update

Anmeld

14. juli 2012

Chraz

Anonym skriver:

Tak ! Normalt kan jeg godt sige min mening. Dette har virkelig ramt mig hårdt, og har faktisk gået med det alene i 6 måneder .

Idag skal det siges. Jeg manglede ord for hvad jeg skulle sige, som du selv skriver, uden det skulle lyde overfaldende.

Tak

puha det er længe at have gået med sådan noget inde i sig selv. og det bliver det bestemt ikke bedre af. 

Men prøv at sige det ligeså stille og lægge ud med dine egne følelser og oplevelser af situationen. Hvis det så viser sig hun ikke kan tåle sandheden så husk på det er hendes eget problem at blive god igen. Du skal gøre det der føles rigtigt for dig. Og du kan jo ikke gå og være ked af det resten af livet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.