Forbi fødegangen igår aftes...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

Fru.Mäes <3

... Lille pigen har lavet et indvendigt blå mærke på mig! Og FUCK, hvor gør det bare AVS!!

Jordemoderen mente at hun lagde med hendes album eller knæ og kørte den imod det samme sted HELE tiden!!

Shit mand jeg var SÅ bange igår, for det var en smerte jeg ALDRIG havde prøvet at have før!! Men hun havde det simpelthen så dejligt derinde og ALT var fint 

Måtte bare lige skrive det ned..

GOD WEEKEND ALLE SAMMEN 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Øv Jeg har også et sted på min mave der er pænt øm, fordi pigens fod gnaver der hver dag, hver gang hun bevæger sig og det har været sådan i 2 mdr men ingen blå mærker trods alt

godt hun havde det fint

Anmeld

14. juli 2012

Kay

det var da godt det hele er som det skal være... men æv at hun liger og driller sådan og giver mor blå mærker

Anmeld

14. juli 2012

Camillos

Fru.Mäes <3 skriver:

... Lille pigen har lavet et indvendigt blå mærke på mig! Og FUCK, hvor gør det bare AVS!!

Jordemoderen mente at hun lagde med hendes album eller knæ og kørte den imod det samme sted HELE tiden!!

Shit mand jeg var SÅ bange igår, for det var en smerte jeg ALDRIG havde prøvet at have før!! Men hun havde det simpelthen så dejligt derinde og ALT var fint 

Måtte bare lige skrive det ned..

GOD WEEKEND ALLE SAMMEN 

Lige under min navle brænder det også på en underlig møde og er meget Øm ved berøring der.. tænk sig jeg anede ikke de kunne lave blå mærker men dejligt hun har det godt

Anmeld

14. juli 2012

MorDk

Et indvendigt blåt mærke? Ja hvorfor ikke? Har aldrig hørt om det før!

Hvordan kunne de konstaterer at det var det? Godt at der ikke var noget galt og at hun har det godt derinde... Bare synd at du skal gå og have så ondt!

Anmeld

14. juli 2012

Fru.Mäes <3

SÅ fik jeg tid til at skrive 

Vi har brugt dagen i Århus - lidt shopping også hjalp vi lige IKEA med dagens omsætning blev HØJ 

Jamen jordmoderen mærkede også konstaterede hun at det var et indvendigt blå mærke - udfra hvordan jeg reagerede på hendes tryk.. Tænkte osse "UNDERLIGT at du siger det, er det" - men det må jeg jo tro på så..

Heldigvis har hun ikke lagt så meget i den side i dag, så det har ikke gjort ondt i dag!  at hun ikke kommer over i venstre side mere de næste par dage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.