Update: Hjælp mig lige piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.110 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej piger, min mand vil stadig have at jeg får en abort Men jeg kan ikke, han siger han elsker mig men at vi ikke har råd til et barn mere jeg føler mig helt alene og splittet og  ved ikke hvad jeg skal gøre han har enda sagt at han overvejer at gå fra mig Vi har været sammen i godt 14 år og har 2 børn sammen Jeg vil ikke miste ham, men når jeg tænker på abort bliver jeg bare så grædefærdig Jeg ved ikke hvad jeg mere kan gøre for at overbevise ham om at vi skal beholde barnet

Hvad skal jeg dog gøre ???

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Hej piger, min mand vil stadig have at jeg får en abort Men jeg kan ikke, han siger han elsker mig men at vi ikke har råd til et barn mere jeg føler mig helt alene og splittet og  ved ikke hvad jeg skal gøre han har enda sagt at han overvejer at gå fra mig Vi har været sammen i godt 14 år og har 2 børn sammen Jeg vil ikke miste ham, men når jeg tænker på abort bliver jeg bare så grædefærdig Jeg ved ikke hvad jeg mere kan gøre for at overbevise ham om at vi skal beholde barnet

Hvad skal jeg dog gøre ???

Knus

Der er ingen der kan fortælle dig hvad du skal gøre. Dette er en beslutning kun du kan træffe, i fælleskab med dit hjerte, din mave og dit hoved. Håber du finder en løsning der er god og rigtig for dig.

Anmeld

14. juli 2012

Dustmuz

tja, snakke ham til "fornuft" går vel ikke..

men nu spørger jeg bare..

hvis i ikke har råd til at have et barn mere, hvorfor så få det??
hvis det altså vil gældsætte jer?
Spørger bare her

nu ved jeg ikke om du er imod abort..
jeg personligt er ikke, så længe grunden er vel overvejet og at der kan argumenteres for den enkelte abort, i min verden er økonomi en årsag, så længe at graviditeten ikke er planlagt (en smutter)
abort som prævention er jeg dog imod.

Anmeld

14. juli 2012

Anonym trådstarter

Dustmuz skriver:

tja, snakke ham til "fornuft" går vel ikke..

men nu spørger jeg bare..

hvis i ikke har råd til at have et barn mere, hvorfor så få det??
hvis det altså vil gældsætte jer?
Spørger bare her

nu ved jeg ikke om du er imod abort..
jeg personligt er ikke, så længe grunden er vel overvejet og at der kan argumenteres for den enkelte abort, i min verden er økonomi en årsag, så længe at graviditeten ikke er planlagt (en smutter)
abort som prævention er jeg dog imod.

Jeg er imod abort, jeg er ca. 6 uger henne , jeg føler at hvis jeg får en abort, så slår jeg mit ufødte barn ihjel og den tanke kan jeg ikke klare Ja økonomien er stram nu, men der går over 1 1/2 år inden  barnet skal i dagpleje og vi ved ikke hvordan vores økonomi ser ud til den tid Den lille er ikke planlagt,  men jeg glæder mig allerede  Han tænker kun på det negative ved at få det her barn , men jeg kan både se det negative men bestemt også det positive.

Men hvis jeg får en abort kun for hans skyld , så er jeg bange for at jeg vil være sur på ham og give ham skylden  for at jeg fik aborten, og så risikerer vi alligevel at gå fra hinanden. Jeg var ikke god til at huske min p-piller , så ja det er min skyld jeg er blevet gravid, men man er stadig 2 om at lave den

Anmeld

14. juli 2012

Anonym trådstarter

simone_jacobsen skriver:

Der er ingen der kan fortælle dig hvad du skal gøre. Dette er en beslutning kun du kan træffe, i fælleskab med dit hjerte, din mave og dit hoved. Håber du finder en løsning der er god og rigtig for dig.

Hej, jeg vil gerne beholde barnet men jeg er også bange for at miste min mand Jeg skal til læge på torsdag så vil jeg prøve at snakke med hende Jeg håber han ændre mening, men jeg er bange for han ikke gør

Anmeld

14. juli 2012

frk-stoltze

Jeg har selv mistet, men ikk selv valgt en abort. Men min holdning er, at jeg vil aldrig miste min kæreste fordi, jeg vil ha et barn mere, så vil jeg heller satse på det vi har og elske ham.

Er sikker på din mand/kæreste vil støtte dig igennem det og han siger de ting for at passe på det i har sammen. Han vil jo nok ikk risikere at ødelægge det, når han kam se hvor svært det bliver at få det til at hænge sammen. 

Forsøg at lad hver med at pådutte dig selv, at du slår et menneske(dit barn) ihjel, det er ikke det samme som et levedygtigt menneske endnu.

Håber du finder den rigtigt løsning 

Anmeld

14. juli 2012

gædde/gitte

...uha....... den var ikke god den der..... som de andre skriver så er det en mavefornemmelse(ironisk nok) der kommer til at afgøre den her. Jeg har ingen børn... er ny herinde, men jeg ved 100% at hvis det var mig der stod i den situation der, så ville jeg vælge baby. Fordi - undskyld hvis jeg lyder kynisk- der kan altid findes en ny kærlighed/mand, men den bebs får du aldrig igen............ kan godt se at I har været sammen lææænge og du elsker ham, men hvis du alligevel tror du ikke kan tilgive ham, hvis du får en abort - har du så ikke selv lige svaret på dit spørgsmål??

med hensyn til at overtale ham, så er en mand indrettet sådan at han skal kunne se en fordel for sig selv, hvis han skal omvendes... mænd er primitive på den måde-det ligger bare i deres gener at være egoister, så du må ha gang i noget kvindelist??

Anmeld

14. juli 2012

JanetBJ

Følg din mavefornemmelse, men hvis jeres økonomi ikke er til det, så er den der bare ikke .. Man skal jo helst ikke blive fuldstændig blanket af, bare fordi man får et barn mere

Anmeld

14. juli 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg er imod abort, jeg er ca. 6 uger henne , jeg føler at hvis jeg får en abort, så slår jeg mit ufødte barn ihjel og den tanke kan jeg ikke klare Ja økonomien er stram nu, men der går over 1 1/2 år inden  barnet skal i dagpleje og vi ved ikke hvordan vores økonomi ser ud til den tid Den lille er ikke planlagt,  men jeg glæder mig allerede  Han tænker kun på det negative ved at få det her barn , men jeg kan både se det negative men bestemt også det positive.

Men hvis jeg får en abort kun for hans skyld , så er jeg bange for at jeg vil være sur på ham og give ham skylden  for at jeg fik aborten, og så risikerer vi alligevel at gå fra hinanden. Jeg var ikke god til at huske min p-piller , så ja det er min skyld jeg er blevet gravid, men man er stadig 2 om at lave den

det er din beslutning og din alene.. din mand har ikke ret til at ligge det pres på dig.. for det er din krop og dig der skal gennemgå indgrebet fyskisk og psykisk..

når du enten har fået barnet el. abort.. få en p-stav.. så skal du ikke tænke på det mere, med mindre du får den fjernet fordi i vil have en lille mere..

Anmeld

14. juli 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar allesammen  Jeg vil gerne beholde barnet Jeg har snakket med min kusine idag som også kender min mand rigtig godt , og hun mener bare at han skal vænne sig til tanken, jeg håber hun har har ret. Min mand er dejlig overfor mig og da vi var ude og handle idag købte jeg gravitamin, og han sagde ikke noget???  Min kusine og jeg tror ikke han smutter hvis jeg vælger barnet, fordi vores familie betyder alt for ham . Så jeg vil vente tiden an og se hvad der sker og snakke med min læge på torsdag. Min mand elsker mig og det siger han hver dag også idag Jeg er ikke på nogen måde sur på ham fordi han syntes jeg skal have en abort, jeg er nok mere chokket. Jeg håber virkelig han bare skal vænne sig til tanken

Kram til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.