Det er jo en syg verden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

MyLove E

Hvad sker der i folks hoveder nogle gange.

I nat blev min papmor og mand vækket af to politi mand. De var blevet ringet op af psykiatrisk afd. At min søster skulle ha haft ringet og sagt at hun ikke kunne mere og ville dø.

Men min søster var ikke hjemme med nede på gården hvor hun skulle op og malke køer kl 4.

De ringer ned til hende og hun aner selfølgelig ikke hvad de snakker om.
Politimanden spørg om hun er sikker på er ok og at hun ikke ville gøre noget mod sig selv. Til det svare hun Ikke: Det har jeg ikke tid til jeg skal op og malke om 2 timer. Han tro så på hende.

Men nu ved de så ikke hvem der har ringet. Det er sku da for sindssygt .. Hvad sker der i folks hoveder..?????

Blev så chokket at jeg lige var nød til at dele det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvem fanden gør sådan noget..... Hvor mærkeligt!

Min datters far er åbenbart blevet slået ned i nat også... Så ja. Hva fanden er det for en verden..

Anmeld

14. juli 2012

MyLove E

rikkeregnbue skriver:

Min datters far er åbenbart blevet slået ned i nat også... Så ja. Hva fanden er det for en verden..

Ej det er jeg ked af at høre... Håber han er ok...

Det er jo vildt mærkeligt.

Anmeld

14. juli 2012

Camillos

rikkeregnbue skriver:

ihhh hvor er det grimt .. hvorfor ikke opfører sig ordentligt! .. en syg verden vi lever i!

Anmeld

14. juli 2012

Camillos

Tauf skriver:

I nat blev min papmor og mand vækket af to politi mand. De var blevet ringet op af psykiatrisk afd. At min søster skulle ha haft ringet og sagt at hun ikke kunne mere og ville dø.

Men min søster var ikke hjemme med nede på gården hvor hun skulle op og malke køer kl 4.

Politimanden spørg om hun er sikker på er ok og at hun ikke ville gøre noget mod sig selv. Til det svare hun Ikke: Det har jeg ikke tid til jeg skal op og malke om 2 timer. Han tro så på hende.

Men nu ved de så ikke hvem der har ringet. Det er sku da for sindssygt .. Hvad sker der i folks hoveder..?????

Unge mennesker der keder sig røven ud af bukserne og synes det er vædig morsomt at lave "telefonfis". 

Langt ude! .. 

Anmeld

14. juli 2012

HeidiØ

Tauf skriver:

Ej, okay.. hvor langt ude. Sikke en forskrækkelse!! Kan godt forstå du lige sku ud med det!

Anmeld

14. juli 2012

MyLove E

Camillos skriver:

Unge mennesker der keder sig røven ud af bukserne og synes det er vædig morsomt at lave "telefonfis". 

Langt ude! .. 

JJa det vildt.. Forstår ikke man kan få ideen til det.

Anmeld

14. juli 2012

MyLove E

HeidiØ skriver:

Ej, okay.. hvor langt ude. Sikke en forskrækkelse!! Kan godt forstå du lige sku ud med det!

Hun havde heller ikke sovet siden. Og ringet hjem til sin mor for høre om det var en drøm eller rigtigt. Og de var desværre.. Jeg forstår det ikke.

Anmeld

14. juli 2012

MorDk

Ej det er da noget underligt noget!!! Folk er sgu en tand for mærkelige nogle gange!!!

Anmeld

14. juli 2012

MyLove E

MorDk skriver:

Ej det er da noget underligt noget!!! Folk er sgu en tand for mærkelige nogle gange!!!

Ja meget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.