Menstruation og anal-smerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.715 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

Anonym trådstarter

De to sidste gange jeg har haft menstuation har jeg haft voldsomme kramper i endetarmen en halv time - tre kvarter før jeg begynder at bløde og så stopper det. Kramperne føles ligesom knive der bliver stukket op i endetarmen på mig, virkelig ubehageligt og det gør VIRKELIG ONDT 

Nogen der har haft/oplevet eller oplever det samme før deres menstuation? Jeg har søgt lidt på google og det upmuntre mig ikke rigtig. Har ført en tid ved lægen d 14 august!  og er rædselslagen for hvad det kan være.

Knus en meget ked af det pige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

Miss Church

Jeg har oplevet at have smerter svarede til det du beskriver, under mens. Jeg tror nu bare at det er fordi nervebanerne er så tætte, at de ikke helt kan finde ud af, hvor smerterne egentlig kommer fra. Det er det samme, som sker, når man har ondt i lænden eller lårerne, når man har sin mens. 

Håber det går over 

Anmeld

14. juli 2012

Den lykkelige

Sådan har jeg det også tit når jeg er ved at få mit lort..

Anmeld

14. juli 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

De to sidste gange jeg har haft menstuation har jeg haft voldsomme kramper i endetarmen en halv time - tre kvarter før jeg begynder at bløde og så stopper det. Kramperne føles ligesom knive der bliver stukket op i endetarmen på mig, virkelig ubehageligt og det gør VIRKELIG ONDT 

Nogen der har haft/oplevet eller oplever det samme før deres menstuation? Jeg har søgt lidt på google og det upmuntre mig ikke rigtig. Har ført en tid ved lægen d 14 august!  og er rædselslagen for hvad det kan være.

Knus en meget ked af det pige.

Ja det gør mega hamrende ONDT !! jeg får disse smerter hver gang LIGE INDEN mens kommer...

og det føles nemlig som knive, tror det er noget kroppen gør når mens kommer...

Anmeld

14. juli 2012

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

Ja det gør mega hamrende ONDT !! jeg får disse smerter hver gang LIGE INDEN mens kommer...

og det føles nemlig som knive, tror det er noget kroppen gør når mens kommer...

Ja det gør nemlig så! Åh! Men underligt at det er kommet, for havde det ikke før jeg fødte 

Anmeld

14. juli 2012

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Sådan har jeg det også tit når jeg er ved at få mit lort..

Rart at vide man ikke er den eneste med det.. selvom det gør mig bange hver gang 

Anmeld

14. juli 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Jeg har oplevet at have smerter svarede til det du beskriver, under mens. Jeg tror nu bare at det er fordi nervebanerne er så tætte, at de ikke helt kan finde ud af, hvor smerterne egentlig kommer fra. Det er det samme, som sker, når man har ondt i lænden eller lårerne, når man har sin mens. 

Håber det går over 

håber jeg også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.