Jeg er bare havnet i et hul lige nu, og er så svært at bevare positiviteten.
Er så træt af alt det negative og håber at i ikke også bare vil hagle mig ned
Jeg forventer og har ikke brug for konstant rygklapperi, men nogle gange er det rart med støtte....
Er så træt og ked, af det bare mangler... Mangler virkelig, støtte, hensyntagen, omsorg forståelse osv
Var ude for en ulykke for nogle år siden, som bla har været medskyldig til at jeg i dag ikke kan arbejde. Har kæmpet fra kørestol efter operation, til krykker til nu at kunne gå kortere gangdistancer uden brug af hjælpemidler. Ingen støtte eller ros for min hårde kamp for det var forventeligt. Kun nedgørelser om jeg bare kan tage mig sammen og få udd og alm arbejde.
Fået 2 børn, begge på kejsersnit, og de fleste mener det jo er intet, for det er jo så nemt ved siden af en alm fødsel. Hvad nemt er der i at blive sat igang for at ende i aks efter 38 timer med veer, flere uger bagefter med smerter, ingen løft, problemer med ar osv, kom ikke og sig jeg ikke har ydet, jeg ikke har født mine børn og givet alt for at få dem
Mange andre ting har været, ingen respons efter at have knoklet med personlig sang til min mand, konstand kritik fra svigermor, om håndtering af børn hvor hun overtager. Far som kræver og kræver for derefter at svigte, og nu ikke længere er en del af vores liv. Giver og giver og får intet igen. Er bare så udslidt
Fortjener jeg ikke bedre, fortjener jeg ikke bare ros engang imellem eller kredit for alt jeg gør, selv når der er ros ang ungerne kan det jo umuligt være mig som er en del af den fortjeneste ?
Har så meget fået nok, savner at kunne have et hjem uden at frygte svigermor låser sig ind uden at vi aner hun lige kiggede forbi, lavet kage til sammenskudsgilde, og selvom hun vidste jeg allerede havde lavet fik hun andre til også at medbringe så jeg havde over halv kage til overs
Kunne være så rart bare engang i mellem fik lidt ros, eller fik at vide man gør det godt nok i stedet for kun at høre alt det man gør eller kunne tænkes at gøre forkert eller gøre anderledes dårligt i andres øjne