evt. trykket riben.. kan vagtlægen gøre noget??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.643 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

Sujan

Ligger her i min seng.

Kan knap ligge, sidde eller stå uden det er et smertehelvede.. gør ondt i siden. Ved det nederste riben. Det har gjort lidt ondt hele dagen men nu er det virkelig slemt.
Det gør virkelig ondt. Kan ikke rigtig rejse mig eller noget.
Av av.

Er alene med min datter på 3 mdr og ammer. Tænker på at ringe til vagtlægen og finde ud af hvad det er.. det mærkes ikke som en muskel. Så tænker det måske er et trykket riben.. men ved det ikke. gør også ondt at trække vejret.
Men tænker samtidig at vagtlægen ikke kan gøre noget, da de ikke kan give mig stærke smerte.stillende når jeg ammer..

Hvad fanden skal jeg gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

Drømme

Prøv at ringe alligevel. De kan bedre give dig svar end os

Håber du kan få ro til natten

Anmeld

14. juli 2012

Tullepigen90

Jeg ville ringe til vagtlægen. Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt!

God bedring

Anmeld

14. juli 2012

babymus77

Ønsker dig rigtig god bedring:-) Håber du fik lidt søvn.....

Anmeld

14. juli 2012

LRJ

De kan ikk gøre noget ved det du får højst noget smertestillingende.. Har haft trykket ribben mange gange og brækket 3 gange, og ingen af gangene har de kunne gøre andet end sende mig hjem med smertestillende, og besked på t slappe af i nogle uger..
Men ja trykket ribben gør pisse ondt når du trækker vejret, og der findes noget smertestillende du må tag når du ammer, jeg havde nemlig os trykket ribben imens jeg ammede

Ønsker dig en god bedring

Anmeld

14. juli 2012

AnneH

Sujan skriver:

Ligger her i min seng.

Kan knap ligge, sidde eller stå uden det er et smertehelvede.. gør ondt i siden. Ved det nederste riben. Det har gjort lidt ondt hele dagen men nu er det virkelig slemt.
Det gør virkelig ondt. Kan ikke rigtig rejse mig eller noget.
Av av.

Er alene med min datter på 3 mdr og ammer. Tænker på at ringe til vagtlægen og finde ud af hvad det er.. det mærkes ikke som en muskel. Så tænker det måske er et trykket riben.. men ved det ikke. gør også ondt at trække vejret.
Men tænker samtidig at vagtlægen ikke kan gøre noget, da de ikke kan give mig stærke smerte.stillende når jeg ammer..

Hvad fanden skal jeg gøre

Det er bare aldrig sjov at have ondt, er det i højre side?? For så kan det også være galdesten, og du kan få noget smertestillende som du godt må tage mens du ammer. Det her jeg i hvert fald fået.

Så ring til vagtlægen, få det undersøgt.

Godbedring til dig

Anmeld

14. juli 2012

Sujan

AnneH skriver:

Det er bare aldrig sjov at have ondt, er det i højre side?? For så kan det også være galdesten, og du kan få noget smertestillende som du godt må tage mens du ammer. Det her jeg i hvert fald fået.

Så ring til vagtlægen, få det undersøgt.

Godbedring til dig

Ja er højre side.. men mere i siden/ryggen end i maven.

Anmeld

14. juli 2012

Savannah

Hvis det er et bøjet ribben kan du desværre højst få smertestillende, hvis du da er så heldig Min mand har bøjet 3 ribben SLEMT og han kunne ingenting få...

Rigtig god bedring

Anmeld

14. juli 2012

AnneH

Sujan skriver:

Ja er højre side.. men mere i siden/ryggen end i maven.

Når jeg får anfald får jeg også ondt i ryggen, de regner i hvert fald med at det er det jeg har, kan først blive scannet 23. august.

Har du ringet til vagtlægen??

Anmeld

14. juli 2012

Sujan

AnneH skriver:

Når jeg får anfald får jeg også ondt i ryggen, de regner i hvert fald med at det er det jeg har, kan først blive scannet 23. august.

Har du ringet til vagtlægen??

Nej gik aldrig til vagtlægen.. men fik en til at være hos mig og min datter i dag. Så jeg bare kunne sidde.. går allerede meget bedre.. men skal ikke lave meget før det gør ondt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.