Puha hvor er jeg bare fyldt op... Kunne ønske mig hen der hvor kragerne vender....
Den sidste uges tide har bare været rigtigt hård, da Simon er inde i en rigtig dårlig periode og det gør det ikke nemmer at vi så igen har været på statsforvalningen for at diskutere hans samvær med hans far. Eller ikke eksisterne samvær... Hvilket går Simon meget på.. Men hans far og hans nye samlevere har ingen som helst forståelse for Simons specielle behov og er overhoved ikke indstillet på at sætte sig ind i dem.
I dag har ikke mindre en to gange skidt i bukserne

Den ene gang i børnehaven, opdaget det da jeg hentede ham, gav så personalet besked om det, hvor på de svare "at de godt nok syntes at lugtede"

Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har orinteret dem om at det kan ske og det skal være opmærksome på det og at han ikke selv komme og giver besked, så hvor længe har han gået rundt med det ?
Anden gang var så for en lidt over en time siden, hvor vi skulle et hurtigt smut i brugsen, ja så havde han altså gjort det igen...
Det gør det så ikke nemmer at han er ekstrem følsom og græder over det mindste eller at hans mund går i et væk...
Jeg prøver virkelig at gøre det så godt jeg kan men føler bare at jeg bare ikke slå til... Mangler også nogen at snakke med, der ved hvordan det er at have et muligt ADHD barn/ADHD barn.
Det er desværre ikke alle i vennekredens der har forsåelse for hvor meget stukturet hverdag eller stramme regler.. Har ikke for så længe siden mistede en veninde pga. dette... Hvilket har gjort meget ondt og stadigvæk gør ondt..
Men det er bare så fustrene at se sin søn have det dårlig uden at kunne hjælpe ham...
Undskyld det lange indlæg, måtte bare have noget luft!!!
Anmeld