mærke liv ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

mortilnoahogmelina

Ja piger jeg har lige brug for at hører om det er normalt , jeg har mærket liv idag , men overhovedet ikke af sammen karaktere som jeg hidtil har gjort , sparkne er slet ikke lige så kraftige som de har været de sidste 6 uger ca .
Jeg er 24+4 idag . Og jeg er rent faktisk lidt nervøs må jeg indrømme.
Er det normalt piger , jeg har været ret aktiv idag , kan det have betydning ?

Håber virkelig på svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

annecatrine88

Jeg er i dag 23+5 og jeg har heller ikke mærket så meget liv i dag.. Så har ligesom dig været nervøs.. Men jeg har haft travlt med at pakke og få de sidste ting på plads inden vi skal på ferie.. Så mon ikke det er normalt?!

Anmeld

13. juli 2012

mortilnoahogmelina

annecatrine88 skriver:

Jeg er i dag 23+5 og jeg har heller ikke mærket så meget liv i dag.. Så har ligesom dig været nervøs.. Men jeg har haft travlt med at pakke og få de sidste ting på plads inden vi skal på ferie.. Så mon ikke det er normalt?!

Årh det håber jeg virkelig det er . Men man kan ikke lade vær at tænke lidt .
Jeg har dog mærket liv men de er slet ikke så kraftige .

Anmeld

14. juli 2012

Camillos

Mortil2tiloktober skriver:

Ja piger jeg har lige brug for at hører om det er normalt , jeg har mærket liv idag , men overhovedet ikke af sammen karaktere som jeg hidtil har gjort , sparkne er slet ikke lige så kraftige som de har været de sidste 6 uger ca .
Jeg er 24+4 idag . Og jeg er rent faktisk lidt nervøs må jeg indrømme.
Er det normalt piger , jeg har været ret aktiv idag , kan det have betydning ?

Håber virkelig på svar.

Tror ikke du skal være bekymret. Jeg fik afvide på aygehuset det var meget normalt det med ikke at mærke så meget liv, specialt når man har travlt. I 3 dage uge 24 gik jeg rundt uden at mærke liv overhovedet, og havde en fornemmelse af der var noget galt. Jeg kom på sygehuset og hjertelyden var fin. Vi havde haft ekstremt press på jobbet og de forklarede det nok var det der var oversagen. 

Når det så er sagt mærker jeg stadigvæk kun min lille prinsesse sammenlagt 2 min om dagen, og der skal meget til at fremprovokerer hun vil sparke.

Jeg kan sagtens være oppe i 14 timer før jeg mærker hende første gang. 

Anmeld

14. juli 2012

mortilnoahogmelina

Camillos skriver:

MOKaOKayddefej

Tror ikke du skal være bekymret. Jeg fik afvide på aygehuset det var meget normalt det med ikke at mærke så meget liv, specialt når man har travlt. I 3 dage uge 24 gik jeg rundt uden at mærke liv overhovedet, og havde en fornemmelse af der var noget galt. Jeg kom på sygehuset og hjertelyden var fin. Vi havde haft ekstremt press på jobbet og de forklarede det nok var det der var oversagen. 

Når det så er sagt mærker jeg stadigvæk kun min lille prinsesse sammenlagt 2 min om dagen, og der skal meget til at fremprovokerer hun vil sparke.

Jeg kan sagtens være oppe i 14 timer før jeg mærker hende første gang. 

Okay , dejligt at hører jeg ikke er den eneste som ikke altid mærkes så meget liv .
Okay jeg mærker dog min baby lidt oftere end dig , men ja når man har kravlt ligger man nok bare ikke rigtig mærke til det , det er nok der problemet er ..

Anmeld

14. juli 2012

MorDk

Jeg vil ikke sidde og sige til dig at du IKKE skal være bekymret og der NOK ikke er noget galt mm. Lyt til din krop! Lyt til den! Mærk den! Hvis du er nervøs eller tænker på at der kunne være noget så ring til FG /JM eller egen læge og blive tjekket. Heller en gang for meget end en gang for lidt!

KNUS herfra!

Anmeld

14. juli 2012

mortilnoahogmelina

MorDk skriver:

TTUTUsindTUsinJeg vil ikke sidde og sige til dig at du IKKE skal være bekymret og der NOK ikke er noget galt mm. Lyt til din krop! Lyt til den! Mærk den! Hvis du er nervøs eller tænker på at der kunne være noget så ring til FG /JM eller egen læge og blive tjekket. Heller en gang for meget end en gang for lidt!

KNUS herfra!

TUsind tak for svar .
Min bekymring er dog lidt væk igen , jeg har haft en ret så aktiv baby her til morgen da jeg vågnede .
Så måske jeg bare ikke har bemærkede de små spark så meget igår fordi jeg havde så meget at se til ..

Knus

Anmeld

14. juli 2012

MorDk

Mortil2tiloktober skriver:

TUsind tak for svar .
Min bekymring er dog lidt væk igen , jeg har haft en ret så aktiv baby her til morgen da jeg vågnede .
Så måske jeg bare ikke har bemærkede de små spark så meget igår fordi jeg havde så meget at se til ..

Knus

Det var så lidt!

Det sagtens være... sådan nogle dage har jeg. Jeg har en søn på 21 mdr. En rigtig vildbasse... så der er lidt at se til. Når jeg er MEGET aktiv er Lillepigen stille... og nogle gange har jeg slet ikke mærket hende. Så har jeg sat mig roligt ned og lagt hænderne på maven eller puffet lidt også har jeg fået "respons"

Det er bare vigtigt at du lytter til dig selv! Du ved bedst! Inderst inde!

Tanker herfra!

Anmeld

14. juli 2012

mortilnoahogmelina

MorDk skriver:

Det var så lidt!

Det sagtens være... sådan nogle dage har jeg. Jeg har en søn på 21 mdr. En rigtig vildbasse... så der er lidt at se til. Når jeg er MEGET aktiv er Lillepigen stille... og nogle gange har jeg slet ikke mærket hende. Så har jeg sat mig roligt ned og lagt hænderne på maven eller puffet lidt også har jeg fået "respons"

Det er bare vigtigt at du lytter til dig selv! Du ved bedst! Inderst inde!

Tanker herfra!

Jamen det er helt rigtig hvad du siger .
Har selv en søn på knapt 19 måneder , så der er godt gang i den os . SAmtidig med hørelsen ikke helt fungere på ham pt

Man har os bare en tilbøjelighed til at tænke ej er jeg nu for pylret .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.