Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg plejer at pakke min kage i plastposer, der lukkes tæt, så holder den sig dejlig lækker... og den er bare god
hvis der kun skal jordbærmousse i, så kan du sagtens vente til i morgen, du skal bare koge dine bær i dag, nu er klokken godt nok mange, så de kan blive kolde til i morgen...
det tager ikke lang tid at koge dem, og så på køl til i morgen
nu er klokken som skrevet mange, men jeg ville selv lave det i dag, og så kunne den stå samlet og trække til i morgen... men det kan altså godt gøres i morgen formiddag
god fornøjelse....
Dot D skriver: jeg plejer at pakke min kage i plastposer, der lukkes tæt, så holder den sig dejlig lækker... og den er bare god hvis der kun skal jordbærmousse i, så kan du sagtens vente til i morgen, du skal bare koge dine bær i dag, nu er klokken godt nok mange, så de kan blive kolde til i morgen... det tager ikke lang tid at koge dem, og så på køl til i morgen nu er klokken som skrevet mange, men jeg ville selv lave det i dag, og så kunne den stå samlet og trække til i morgen... men det kan altså godt gøres i morgen formiddag god fornøjelse....
Sally-Slingshot skriver: Tak for dit svar Dot!Havde ingen poser der kunne nå udenom, men har pakket den grundigt ind i film.Jeg har kogt bærrene og stilt massen i køleskabet. Så samler jeg den imorgen tidlig - Ungen vækker mig alligevel kl 6.. Sharp Kh og god weekend
Tak for dit svar Dot!Havde ingen poser der kunne nå udenom, men har pakket den grundigt ind i film.Jeg har kogt bærrene og stilt massen i køleskabet. Så samler jeg den imorgen tidlig - Ungen vækker mig alligevel kl 6.. Sharp Kh og god weekend
film er ligeså godt, tit er det jo store kager
og fantastisk at bærene er på køl, så er det bare lige til at komme igang i morgen...
rigtig god weekend til dig
Dot D skriver: film er ligeså godt, tit er det jo store kager og fantastisk at bærene er på køl, så er det bare lige til at komme igang i morgen... rigtig god weekend til dig
Godt, det er jo helt perfekt så! Glæder mig til at skære og fylde imorgen.. Man bliver jo inspireret!! Tak for hjælpen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128