Chokoladekage-hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

Savannah

Kæreste kloge kagekonger! Hjælp en brødbager som mig!
Jeg har lavet Dot D's chokoladekage som skal bruges til lagkage imorgen.(kæmpe NAM)
Den skal skæres i bunde og fyldes med jordbærmousse..

Men, hvordan opbevarer jeg selve kagen? Uden mousse?
Og skal jeg vente med at lave fyldet til imorgen når den skal spises til eftermiddag?

På forhånd tak
Caroline.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Dot D

jeg plejer at pakke min kage i plastposer, der lukkes tæt, så holder den sig dejlig lækker... og den er bare god

hvis der kun skal jordbærmousse i, så kan du sagtens vente til i morgen, du skal bare koge dine bær i dag, nu er klokken godt nok mange, så de kan blive kolde til i morgen...

det tager ikke lang tid at koge dem, og så på køl til i morgen

nu er klokken som skrevet mange, men jeg ville selv lave det i dag, og så kunne den stå samlet og trække til i morgen... men det kan altså godt gøres i morgen formiddag

god fornøjelse....

Anmeld

13. juli 2012

Savannah

Dot D skriver:

jeg plejer at pakke min kage i plastposer, der lukkes tæt, så holder den sig dejlig lækker... og den er bare god

hvis der kun skal jordbærmousse i, så kan du sagtens vente til i morgen, du skal bare koge dine bær i dag, nu er klokken godt nok mange, så de kan blive kolde til i morgen...

det tager ikke lang tid at koge dem, og så på køl til i morgen

nu er klokken som skrevet mange, men jeg ville selv lave det i dag, og så kunne den stå samlet og trække til i morgen... men det kan altså godt gøres i morgen formiddag

god fornøjelse....

Tak for dit svar Dot!

Havde ingen poser der kunne nå udenom, men har pakket den grundigt ind i film.
Jeg har kogt bærrene og stilt massen i køleskabet. Så samler jeg den imorgen tidlig - Ungen vækker mig alligevel kl 6.. Sharp

Kh og god weekend

Anmeld

13. juli 2012

Dot D

Sally-Slingshot skriver:

Tak for dit svar Dot!

Havde ingen poser der kunne nå udenom, men har pakket den grundigt ind i film.
Jeg har kogt bærrene og stilt massen i køleskabet. Så samler jeg den imorgen tidlig - Ungen vækker mig alligevel kl 6.. Sharp

Kh og god weekend

film er ligeså godt, tit er det jo store kager

og fantastisk at bærene er på køl, så er det bare lige til at komme igang i morgen...

rigtig god weekend til dig

Anmeld

13. juli 2012

Savannah

Dot D skriver:

film er ligeså godt, tit er det jo store kager

og fantastisk at bærene er på køl, så er det bare lige til at komme igang i morgen...

rigtig god weekend til dig

Godt, det er jo helt perfekt så! Glæder mig til at skære og fylde imorgen.. Man bliver jo inspireret!!
Tak for hjælpen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.