Fuck jeg hader min bror...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.213 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg har før skrevet om uoverensstemmelser mellem mig og min bror... Hvor af forskellige årsager blev sur på mig...

Min datter har fødselsdag om 14 dage... Og jeg har efter hendes ønske inviteret ham med, da hun holder ufatteligt meget af ham, selv om han under ingen omstændigheder har været sød (dog ikke ond) ved hende... Men hun har været så trist pga ham at hun har sagt til hende bedstemor at han ikke elskede hende...

Nu er han igen igen blevet sur på mig, og hvad gør han??? Han siger at han ikke kommer til hendes fødselsdag alligevel, selv om han selv har stået og sagt til hende at han kom, og at han glædede sig...

Så nu skal jeg til at forklare min datter at han ikke kommer alligevel fordi han er sur mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

B&J

jamen så er der ikke andet for han må til at holde sig væk så bliver der kun en skuffelse engang... for det er lige som en far eller en mor der bliver væk når han/hund skal besøge sine børn og de bliver skuffet hver gang  og det er bare ikke okay over for ens børn

Anmeld

13. juli 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen så er der ikke andet for han må til at holde sig væk så bliver der kun en skuffelse engang... for det er lige som en far eller en mor der bliver væk når han/hund skal besøge sine børn og de bliver skuffet hver gang  og det er bare ikke okay over for ens børn

Det er nemlig det... Og det er også det der gør mig så arrig... Hvorfor skal det gå ud over hende jeg begriber det ikke... Men manden og jeg er enige om at det er absolut sidste gang han bliver inviteret til at komme her... og hvis vi ved om han er hos mine forældre, så bliver vi væk...

Jeg vil ikke mere...

Anmeld

13. juli 2012

B&J

Anonym skriver:

Det er nemlig det... Og det er også det der gør mig så arrig... Hvorfor skal det gå ud over hende jeg begriber det ikke... Men manden og jeg er enige om at det er absolut sidste gang han bliver inviteret til at komme her... og hvis vi ved om han er hos mine forældre, så bliver vi væk...

Jeg vil ikke mere...

det kan jeg godt forstå det er også bare super hårdt for hende og også jer som forælder skal forklare det og det er ikke altid lige nemt

sender jer en kæmpe krammer

Anmeld

13. juli 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det kan jeg godt forstå det er også bare super hårdt for hende og også jer som forælder skal forklare det og det er ikke altid lige nemt

sender jer en kæmpe krammer

Tak skal du have...

Sidste år var det sønnikkes fødselsdag han udeblev fra fordi han blev sur på mig...

Hvorfor skal mine straffes...

Anmeld

13. juli 2012

B&J

Anonym skriver:

Tak skal du have...

Sidste år var det sønnikkes fødselsdag han udeblev fra fordi han blev sur på mig...

Hvorfor skal mine straffes...

ja det er da bestemt ingen grund til han må se at tage sig sammen ellers må han bare blive væk altid så der ikke kommer flere tider hvor børne bliver skuffet

Anmeld

13. juli 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja det er da bestemt ingen grund til han må se at tage sig sammen ellers må han bare blive væk altid så der ikke kommer flere tider hvor børne bliver skuffet

Det er nemlig det... Synes det er så hårdt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.