så gik proppen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2012

fairlady

crille skriver:

Spændende! Det er altså vildt som der bare ikke er nogen rettesnor på hvordan det arter sig.. 

Fik lige et par fødselsberetninger med her til aften, da jeg var til fødselsdag..og den ene ikek af en ønskefødsel. Godt jeg ikek rigitg tager det til mig. Hvordan har i andre det med alle de beretninger der kommer? Jeg syntes det er spændende, men kan sagtens forstå hvis nogen helst er foruden  

jeg tror egentlig det kunne være sundt at opleve en 8 fødsler før man selv fødte første gang, så man var lidt mere forberedt på hvad der skulle ske og ikke mindst hvad man skal forlange under ens fødsel.

Personligt synes jeg ikke min første fødsel var særlig god og jeg havde slet ikke sat mig ind i tingene, hvilket jo også er lidt svært, når man ikke har fulgt et eneste fødselsforløb.

Denne gang har jeg sat mig lidt bedre ind i tingene + at jeg har nu erfaring fra min første fødsel, så regner med at det kommer til at være en meget bedre fødsel for mig denne gang. -Hvad enten det bliver vaginal fødsel eller kejsersnit.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.