Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
f.eks supermarked, biografen, i bilen mm
mit gik bare på sygehuset
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Emilieprinsessen skriver: f.eks supermarked, biografen, i bilen mm mit gik bare på sygehuset
Næ . I sengen .. Alt blev plask vådt !
ja og nej det gik inde ved jordmoren mens jeg stod op og vi skulle til at have den sidste samtale hihihihih
B&J skriver: ja og nej det gik inde ved jordmoren mens jeg stod op og vi skulle til at have den sidste samtale hihihihih
når det var da fint fint sted når det nu skulle være
Nope - mit vand gik i vandet
Det gik da jeg var i fødekarret på sygehuset og det var det sidste der manglede inden jeg måtte presse lillepigen ud
Emilieprinsessen skriver: når det var da fint fint sted når det nu skulle være
hihihih jaaa jooo så skulle man gå med mega våde bukser over på sygehuset og jaa bare veerne ville gå igang men gjorde de ikke så det kunne nu godt ha ventet lidt
B&J skriver: hihihih jaaa jooo så skulle man gå med mega våde bukser over på sygehuset og jaa bare veerne ville gå igang men gjorde de ikke så det kunne nu godt ha ventet lidt
NårH jaa hehe ja okay
hihihi nemlig men det sjove var nu at vi møtte et par uden for og de stod bare sådan her fordi jeg kom med mega mega våde bukser og hun havde vist heller ikke så længe til hihihihi
Mærkede det gik mens jeg lå på sofaen, nåede næsten ud på toilettet før det sagde "plask!" Så vi slap med lidt vådt gulv
Puha frygten er bare at det sker i bussen eller køen i Føtex
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128