Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Eeej hvor irriterende! Det er liiiige på tungen!!!
Eeej hvor irriterende! Det er liiiige på tungen!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
4kløver skriver:
Wee det var mig der gættede det
Anonym skriver: Mit billede er helt spritnyt!
Mit billede er helt spritnyt!
Ka+Ma=Ba (eller noget meget tæt på )
Nettemor skriver: Ka+Ma=Ba (eller noget meget tæt på )
Hihi tæt nok
Ka+Ma=Be skriver: Hihi tæt nok
Aaaarh tænkte faktisk om det var Be men så blev jeg enig med mig selv at A'et var for efternavnet som jo så ville være det samme som de andre Men fejl tog jeg
Er der andre der skal gættes, eller mangler at blive gættet??
Nettemor skriver: Aaaarh tænkte faktisk om det var Be men så blev jeg enig med mig selv at A'et var for efternavnet som jo så ville være det samme som de andre Men fejl tog jeg
Hihi Det er heller ikke lige til at huske ;P Ka er for mig (Katja) Ma for min kæreste Mathias og Be for Benjamin vores søn SÅ kreativ hehe
Nettemor skriver: Wee det var mig der gættede det
4kløver skriver: Sad også og tænkte hvem det var.
Sad også og tænkte hvem det var.
Det var bare lille mig Og glemte faktisk først at lave det anonymt.. Men tænkte at det måtte jeg hellere indtil jeg havde fået lagt billed op og var blevet gættet Og så bare komme til bekendelse bagefter
Ka+Ma=Be skriver: Hihi Det er heller ikke lige til at huske ;P Ka er for mig (Katja) Ma for min kæreste Mathias og Be for Benjamin vores søn SÅ kreativ hehe
Ahh haaa Mente bare du hed Mette Så tænkte at det MÅTTE da være efternavnet der var med A
Men så nemlig lige igår eller tidligere idag at du havde fået nyt billed Det kunne ellers sagtens snyder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128