Jeg blev inspireret af Pias update, så nu laver jeg også én!

Felix knækkede koden til det der med at gå d 22. Juni, knapt mdr gammel. Og hvor er det fedt! Allerede nu løber han rundt mindre helt tydeligt sin frihed

Han siger nej til alt, efterfulgt af meget energisk hovedrysten, og siger ellers hov og hej til mangt og meget. Han ved at hunden siger vov, fuglene pip, og alt med sirener siger babu! Desuden siger han far, bus, bil og mage - sidstnævnte betyder både smage, prøve, låne, få osv.

Han elsker vand og vasker altid selv hænder når vi skal spise og bagefter. Han skubber skamlen over til vasken, kravler op og bliver sur hvis vi er for længe om at tænde for vandet! Han er stadig en meget temperamentsfuld dreng, men også virkelig kærlig! Han fejer kys og knus ud og putter gerne lidt hos os!

Vi har endelig! fået styr på søvnen - 19 til 7 og tre timers lur! Ingen - eller næsten ingen - gråd eller bøvl når vi putter ham og det er bare så dejligt for alle parter!
Sommerferien skal foregå herhjemme med nogle småture rundt
omkring og når den er slut starter min praktik, kur og løbetræning og pludselig er jeg færdig med studiet - altså først om 11 mdr men tiden flyver når man har det sjovt jo....
- der skulle selvfølgelig være billeder, hvilket er grunden til jeg har skrevet fra telefonen men jeg kan ikke få lov at uploade lige nu..
Anmeld