Ja vi skal til 50 års fødselsdag imorgen aften, og vores piger skal så sove hos min søster. Vi afleverer ca kl 16 og henter søndag ca kl 11 da min kæreste skal på arbejde kl 12. Så det er fint nok. Så skrev min mor igår til mig på facebook hvordan vores mindste datter havde det( hun har været syg og holdt os vågen det fleste nætter) men hun sov fint i nat så hun skal passes imorgen. Så skrev hun at hun håbede hun nåede at blive rask til min søster skulle passe dem, da det er ikke er sjovt at skulle passe en der er syg og græder hele tiden.
Så skrev hun til mig idag på facebook( og jeg citerer: må vi gerne få X ( vores store pige) ud at sove fra lørdag til søndag!! WTF?!! hun har ikke spurt om hun vil komme ud og sove i måske 6 måneder også spørger hun lige omkring imorgen, og vores datter har ikke snakket om andet end at hun glæder sig til at hun skal ud til moster at sove!!
Skrev så til hende at hvis det var imorgen hun mente så kunne hun ikke! Hun vidste de skulle ud til min søster, er det kun mig der synes hun var lidt streng der eller?

Anmeld