Ikke tage noget for givet...............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. maj 2009

Valle81

Hejsa

I dag oplevede jeg at man ikke kan tge en graviditet for givet............egentlig ikke fordi jeg selv synes jeg har gjort det.............men så lidt alligevel

Var i går nede med urinprøve ved lægen, som sagde, den er god nok, du er gravid.

Idag, var jeg så ude og tisse, og fandt ud af jeg blødte............meget meget lidt men der var lidt. ikke frisk blod....nærmere brunligt........

Så skønnede mig at ringe til læge, som straks fik henvist mig til sygehus, hvor jeg fik taget blodprøver, undervognstjek og en scanning.
Og alt så heldigvis helt normalt ud...........er så lettet........på scanningen så vi hjerteblink

Skal lige op og scannes igen i næste uge, da han gerne vil tjekke baby, når jeg er en uge længere henne, for så er der mere at se og nemmere at se

Kærligst fra den lettede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

Rasmine

6. maj 2009

A.

dejligt at alt er i orden..held og lykke..

Anmeld

6. maj 2009

SaNiNa

alt hvad jeg kan, har selv stået i sammen situation, og man er bare så nervøs...

men så længe der er hjerteblink det lille vidunder der...

Anmeld

6. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Godt alting var okay.

Men man kan også hurtigt blive bekymret når der ligger sådan en lille bitte en indeni. Tror det er helt naturligt. Og jo også ret smart, så man reagerer i tide hvis ikke alt er okay.

Jeg turde knap nok bevæge mig den første måned efter jeg fandt ud af at jeg var gravid. Og turde absolut ikke sove på maven

Anmeld

6. maj 2009

starsofheaven

dejligt der ik var sket noget. jeg blødte også selv i starten af min graviditet, så jeg var virkelig bange for at jeg nu også skulle miste det her barn, har svært ved at holde på et barn nemlig!

Anmeld

7. maj 2009

missKat

Valle81 skriver:

Hejsa

I dag oplevede jeg at man ikke kan tge en graviditet for givet............egentlig ikke fordi jeg selv synes jeg har gjort det.............men så lidt alligevel

Var i går nede med urinprøve ved lægen, som sagde, den er god nok, du er gravid.

Idag, var jeg så ude og tisse, og fandt ud af jeg blødte............meget meget lidt men der var lidt. ikke frisk blod....nærmere brunligt........

Så skønnede mig at ringe til læge, som straks fik henvist mig til sygehus, hvor jeg fik taget blodprøver, undervognstjek og en scanning.
Og alt så heldigvis helt normalt ud...........er så lettet........på scanningen så vi hjerteblink

Skal lige op og scannes igen i næste uge, da han gerne vil tjekke baby, når jeg er en uge længere henne, for så er der mere at se og nemmere at se

Kærligst fra den lettede

åhh blev lige helt ked da jeg læste starten af dit indlæg!!
men heldigvis endte det godt

dejligt du kunne se lidt blink, så er den jo derinde trygt og godt!

knus

Anmeld

7. maj 2009

Fiona78

åhh blev lige helt ked da jeg læste starten af dit indlæg!!
men heldigvis endte det godt

dejligt du kunne se lidt blink, så er den jo derinde trygt og godt!

knus

Hun har skrevet en anden tråd hvor hun fortæller hun desværre aborterede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.