cowGirl 35+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

babymus77

Kay skriver:

ja det gør hun venter  bare på hun endag bliver træt at at være der inde og kommer ud til os andre

Ja det er jeg sikker på hun gør når du mindst venter det:-) Men synes også det er en underlig fornemmelse at tænke hver morgen, gad vide om det er i dag :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Kay

babymus77 skriver:

Ja det er jeg sikker på hun gør når du mindst venter det:-) Men synes også det er en underlig fornemmelse at tænke hver morgen, gad vide om det er i dag :-)

ja... og hver gang man laver en aftale med nogle tænker man... hmmm gad vide om det bliver til noget....

vi skal hente vores nye bil, der er klar senest d. 25 og tænker bare hmmm gad vide om det er bil eller baby der kommer først

Anmeld

13. juli 2012

babymus77

Kay skriver:

ja... og hver gang man laver en aftale med nogle tænker man... hmmm gad vide om det bliver til noget....

vi skal hente vores nye bil, der er klar senest d. 25 og tænker bare hmmm gad vide om det er bil eller baby der kommer først

Ja præcis:-) Ihh hvor skønt med ny bil... Vi burde også men men har ikke råd pt:-( Ja lige den tid her kan man virkelig sige, ingen kender dagen før solen går ned.... :-))

Anmeld

13. juli 2012

Kay

babymus77 skriver:

Ja præcis:-) Ihh hvor skønt med ny bil... Vi burde også men men har ikke råd pt:-( Ja lige den tid her kan man virkelig sige, ingen kender dagen før solen går ned.... :-))

lige netop

Anmeld

13. juli 2012

Nettemor

Kay skriver:

hihi... ja det snydder lidt når teltet også er hvidt

Hehe ja det var lige netop det.. Men følte mig lidt blond bagefter

Anmeld

13. juli 2012

Kay

Nettemor skriver:

Hehe ja det var lige netop det.. Men følte mig lidt blond bagefter

tror jeg vi alle gør til tider

Anmeld

13. juli 2012

Nettemor

Kay skriver:

tror jeg vi alle gør til tider

Hehe JA! Nogle gange mere end andre

Anmeld

13. juli 2012

Kay

Nettemor skriver:

Hehe JA! Nogle gange mere end andre

Anmeld

13. juli 2012

frk-stoltze

Skønt billede

Anmeld

13. juli 2012

Pige2009

Niiiiice

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.