Ser I DUM og ang. unge gravide..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. maj 2009

Stumpen

Ser I programmet De unge mødre? Jeg er først faldet ind i serien i denne sæson og er sådan lidt ambivalent overfor den...

Og er det bare mig der synes det er vildt at 15 årige piger bevidst forsøger at blive gravid? Er det tiden der gør det for mindes ikke at det var tanker jeg overhovedet gjorde mig eller mine veninder for den sags skyld, da vi var 15.....??...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

st

Jeg slugte det råt da vi havde kanal 4, men da vi kun har 1 og tv2 nu, så giver det sine naturlige begrænsninger i forhold til DUM. Der var en overgang hvor jeg så det på nettet i stedet for, men nu oplever jeg nogle af de samme typer i mit daglige arbejde, så jeg har ikke behov for at have dem i min fritid mere :-)

st

Anmeld

7. maj 2009

Stumpen

Nej, det kunne jeg godt forestille mig at man kan få nok af..

Et eller andet sted tager jeg ski hatten af for de unge, at de vil medvirke i et program som omhandler noget der vel i bund og grund er lidt tabu, men samtidig må jeg erkende at jeg også krummer tæer over dem og frygter lidt om alle nu er lige så forstående når kameraerne er slukkede, for jeg synes nogen gange deres kropssprog signalere noget ndet end forståelse..

Anmeld

7. maj 2009

3rollinger

Stumpen skriver:

Ser I programmet De unge mødre? Jeg er først faldet ind i serien i denne sæson og er sådan lidt ambivalent overfor den...

Og er det bare mig der synes det er vildt at 15 årige piger bevidst forsøger at blive gravid? Er det tiden der gør det for mindes ikke at det var tanker jeg overhovedet gjorde mig eller mine veninder for den sags skyld, da vi var 15.....??...

Nu har jeg af gode grunde ikke set programmet, men hoert en masse om det herinde. Og er ikke videre imponeret

Jeg vidste sgu knap nok hvordan man lavede boern da jeg var 15. Okay, nok lidt overdrevet, men da jeg var 15 var jeg da stadig jomfru flere aar frem.

Anmeld

7. maj 2009

Stumpen

st Spanien skriver:

Nu har jeg af gode grunde ikke set programmet, men hoert en masse om det herinde. Og er ikke videre imponeret

Jeg vidste sgu knap nok hvordan man lavede boern da jeg var 15. Okay, nok lidt overdrevet, men da jeg var 15 var jeg da stadig jomfru flere aar frem.

Du kan se det på nutv.dk, men det koster penge..

Selvom mange mener at programmet viser dagligdagens problemer, så er jeg nu stadig ikke så sikker på om programmet ikke også er med til at gøre det spændende for andre unge at gøre det samme -at blive forældre...

For selv hende jeg synes klarer det bedst og virker mest moden er flyttet hjem til sin moar, da hun studere og ikke mener hun har råd til en bolig..

Anmeld

7. maj 2009

3rollinger

Tror nok ikke lige det bliver mig der hopper derind og betaler for at se fjernsyn . Det er jeg skisme for naerig til naar jeg har 40 kanaler derhjemme.

Under alle omstaendigheder gaar jeg i seng klokken 22 lige for tiden. Hvilket er lige efter at ungerne er faldet i soevn

Knus
st

Anmeld

7. maj 2009

Stumpen

st Spanien skriver:

Tror nok ikke lige det bliver mig der hopper derind og betaler for at se fjernsyn . Det er jeg skisme for naerig til naar jeg har 40 kanaler derhjemme.

Under alle omstaendigheder gaar jeg i seng klokken 22 lige for tiden. Hvilket er lige efter at ungerne er faldet i soevn

Knus
st

Der trykkede du lige på min dårlige samvittighed... Jeg går i seng kl 23 og sover ganske vist først ved 1-2 tiden pa. mine ben kører som ind i H¤#%&"... Men når jeg så har afleveret Mathilde ved 9-tiden, så sidder jeg lige en time på baby.dk og så kan jeg sagtens smide mig 1-2 timer på sofaen.. Jeg får bare ikke lavet en dyt herhjemme.. Det kunne godt tænkes at man skulle prøve t tage sig lidt sammen, men det er altså svært når man bare går herhjemme hver dag...

Anmeld

7. maj 2009

3rollinger

Det ville jeg da ogsaa goere hvis min chef ikke insisterede paa at jeg skulle arbejde hver dag, som vi snakkede om en dag. Jeg arbejder nemlig lidt mellem alle baby,.dk indlaeggende, men han gaar vist ikke med til en siesta paa 2-3 timer.

Jeg elsker at sove til middag

Saa du skal ikke have daarlig samvittighed i forhold til mig. Normalt gaar jeg nu heller ikke seng klokken 22, men jeg haaber paa at sove lidt paa forskud til naar jeg bliver rigtig traet om nogen uger. Men det hjaelper nok ikke

Knus
st

Anmeld

7. maj 2009

Stumpen

Det tror jeg desværre heller ikke, for så kunn ejeg da vist være vågen fra nu og så til jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.