Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
wamse skriver: Jeg kaster et kram ud til alle jer, som kunne tænke sig et af mig, og som kunne trænge til et kram i dag
Jeg kaster et kram ud til alle jer, som kunne tænke sig et af mig, og som kunne trænge til et kram i dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Til en kramme tråd:-):-)Jeg vil gerne starte med at give alle enEllers vil jeg give Min første krammer går til Nettemor. Du er fantastisk og altid til skrive til hvis man har en lorte dag. Ja og så tænker på andre, takket være dig har vi nu en flodhest mere til samlingen.. Det var så sødt af dig.Janni skal også ha en for altid kan komme med råd eller søde og trøstene ord MortilElias skal heller ikke snydes dejligt at havde en at snakke om de små Elias'er og at ha en at tale forhold med
Nårh hvor er du sød Jamen da jeg så flodhesten var jeg jo nødt til at skrive til dig Har du hentet den? Jeg vil kramme alle. Hvis jeg først begynder at nævne navne så får jeg aldrig stoppet igen Der er simpelthen så mange fantastisk piger herinde..
MorDk skriver: Krammer til alle jer skønne tøser... Men et særlig kram til Nettemor... ♥ Du bringer ofte smilet frem på mine læber...
Krammer til alle jer skønne tøser...
Men et særlig kram til Nettemor... ♥
Du bringer ofte smilet frem på mine læber...
Nettemor skriver: Nårh hvor er du sød Jamen da jeg så flodhesten var jeg jo nødt til at skrive til dig Har du hentet den? Jeg vil kramme alle. Hvis jeg først begynder at nævne navne så får jeg aldrig stoppet igen Der er simpelthen så mange fantastisk piger herinde..
Tauf skriver: Jep den er hentet:-):-)
Jep den er hentet:-):-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128