Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dustmuz skriver: jeg kender en tøs på 11 som hedder xenya
jeg kender en tøs på 11 som hedder xenya
Her er en lille sjov en Sæt dit navn ind og se hvor mange der har fået dit navn de seneste år. Det var 8 der fik navnet Katja i 2008. http://www.dst.dk/da/Statistik/emner/navne/Baro.aspx
Her er en lille sjov en
Sæt dit navn ind og se hvor mange der har fået dit navn de seneste år.
Det var 8 der fik navnet Katja i 2008.
http://www.dst.dk/da/Statistik/emner/navne/Baro.aspx
Vores familie...
Ene, Frederik, Maria, Tristan
4kløver skriver: Sjovt at hun så ikke står der. Men vis du tager det med Z kommer der em masse.
Sjovt at hun så ikke står der. Men vis du tager det med Z kommer der em masse.
ja prøvede også en Xenia.. der er dælme også mange.. men ja, xenya er der ikke ret mange af.. men ja, sjovt hun ikke står der, men kan være fordi hun ikke er dansk statsborger da hun blev født..
men ved det ikke
Mit navn eksisterer slet ikke i databasen, så jeg er en uddøende race
Min mellemste søns navn er heller ikke at finde, vildt egenligt, for han hedder Michael
der var 1 der fik mit navn
Aisha skriver: Min søn er den eneste der hedder det han gør ))
Min søn er den eneste der hedder det han gør ))
Du ved godt at den ikke viser hvor mange der HEDDER det pågældende navn, ikke? Den viser bare hvor mange NYE der har fået det navn i det pågældende år
Hold da op, der var 63 der fik mit navn i 2011, hvilket overrasker mig en del, da jeg hedder Thilde, som ellers ikke er et særlig brugt navn. I 1986, hvor jeg selv er født, fik kun 11 navnet... så det er åbenbart ved at blive helt moderne
Jep :d opdagede det bare senere :p Stadig 0 personer
Dustmuz skriver: ja prøvede også en Xenia.. der er dælme også mange.. men ja, xenya er der ikke ret mange af.. men ja, sjovt hun ikke står der, men kan være fordi hun ikke er dansk statsborger da hun blev født.. men ved det ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128