Tallerkenhylde =)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

Nettemor

Ej hvor ser det godt ud!

Ville ønske jeg havde vægpladsen til sådan en fætter!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

HopinWishin

Aniteb skriver:

Så super flot... Ville ønske at mine kogebøger også kunne komme sådan til sin ret...

Manden var nu heller ikke heelt tilfreds med sån et feminint hjørne i huset... meen tror nu nok han sys det er lidt fint alligevel..

Anmeld

13. juli 2012

Maja_4000

Jeg har også en med mine bagebøger .. Og sjovt nok har vi mange af de samme Hehe

Anmeld

13. juli 2012

HopinWishin

Maja_4000 skriver:

Jeg har også en med mine bagebøger .. Og sjovt nok har vi mange af de samme Hehe

.... elsker at læse bagebøger!

Anmeld

13. juli 2012

Carl-Emil's mor

HopinWishin skriver:

Ih er nok  så glad for min nye hylde.. så kan alle mine bagebøger komme til sin ret =)

så fin

Min er "gået" til børnebøgerne nede på værelset men ville gerne have en oppe i stuen netop til kogebøgerne

Anmeld

13. juli 2012

HopinWishin

Carl-Emil's mor skriver:

så fin

Min er "gået" til børnebøgerne nede på værelset men ville gerne have en oppe i stuen netop til kogebøgerne

også en super ide på børneværelset

Anmeld

13. juli 2012

Carl-Emil's mor

HopinWishin skriver:

også en super ide på børneværelset

nemlig

Men vil gerne have en stor en til som kan have både kogebøger og lækreblade oppe i stuen

Anmeld

13. juli 2012

Plysbjørnen

HopinWishin skriver:

Manden var nu heller ikke heelt tilfreds med sån et feminint hjørne i huset... meen tror nu nok han sys det er lidt fint alligevel..

Problemet her er manglende plads i køkkenet... den eneste "tomme" væg jeg har, hænger en hylde med en radio og kroge til viskestykker... Alle de andre er fyldt med skabe, emhætte og vindue

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.