tekst takke kort....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.865 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juli 2012

Kay

ja hvad dælen skal vi skrive i de takke kort...

vi har jo haft et MEGET uformelt og utraditionelt bryllup...

og vil gerne havde en tekst der ikke bare er vi takker dig/jer... da jeg hader det der dig/jer du/i og alt det... men jeg kan bare ik finde på noget der kan skrives uden...

samtidig hader jeg ordet "opmærksomheden"

altså som i tak for opmærksomheden ved vores bryllup... syntes simpelthend det lydder så dumt...

nogle gode ideer til tekst??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Noahmor

Kay skriver:

ja hvad dælen skal vi skrive i de takke kort...

vi har jo haft et MEGET uformelt og utraditionelt bryllup...

og vil gerne havde en tekst der ikke bare er vi takker dig/jer... da jeg hader det der dig/jer du/i og alt det... men jeg kan bare ik finde på noget der kan skrives uden...

samtidig hader jeg ordet "opmærksomheden"

altså som i tak for opmærksomheden ved vores bryllup... syntes simpelthend det lydder så dumt...

nogle gode ideer til tekst??

Hvis du har tid, så tag et billede, hvor I bruger den ting I har fået. (er selvfølgelig svært, hvis det er penge) og så skriv en tak bag på billedet.

Anmeld

13. juli 2012

Kay

Noahmor skriver:

Hvis du har tid, så tag et billede, hvor I bruger den ting I har fået. (er selvfølgelig svært, hvis det er penge) og så skriv en tak bag på billedet.

det var en god ide... men rigtig meget af det er gavekort... så det bliver rigtig svært....

men tror det bliver sådan når vi skal holde navngivnings fest for det er da en fabelagtig ide

Anmeld

13. juli 2012

FruK

Vi fik lavet kort med tre billeder fra dagen - uden tekst - og så skrev jeg en personlig tekst på hver.

Nogle af dem ret upersonlige (tak for opmæksomheden, vi havde en dejlig dag - f.eks. til mandens tante Oda, som jeg aldrig har mødt) - nogle meget personlige, alt efter hvem det var, og om de havde deltaget på dagen eller sendt kort/blomster/gave osv.

Anmeld

13. juli 2012

Mussen2

Jeg skrev tak for gavekortet/blomsten eller hvad de nu havde givet

Anmeld

13. juli 2012

Kay

FruK skriver:

Vi fik lavet kort med tre billeder fra dagen - uden tekst - og så skrev jeg en personlig tekst på hver.

Nogle af dem ret upersonlige (tak for opmæksomheden, vi havde en dejlig dag - f.eks. til mandens tante Oda, som jeg aldrig har mødt) - nogle meget personlige, alt efter hvem det var, og om de havde deltaget på dagen eller sendt kort/blomster/gave osv.

jeg ville også rigtig gerne skrive en personlig besked til alle... men manden mener arbejdet er for stort... og er bange for ikke at kunne nå det inden lillepigen melder sin ankomst...

især da jeg skal ha en anden til at læse det hele igennem inden jeg kan sende det da jeg er ordblind... og manden kan ik da han også er

Anmeld

13. juli 2012

Kay

Mussen2 skriver:

Jeg skrev tak for gavekortet/blomsten eller hvad de nu havde givet

og så intet andet??

vi er lidt ude efter en tekst der kan gå til alle på en gang... da jeg helst skal nå at lave det inden lillepigen melder sin ankomst... og ifølge jm skal jeg ikke forvente at gå til termin...

Anmeld

13. juli 2012

FruK

Kay skriver:

jeg ville også rigtig gerne skrive en personlig besked til alle... men manden mener arbejdet er for stort... og er bange for ikke at kunne nå det inden lillepigen melder sin ankomst...

især da jeg skal ha en anden til at læse det hele igennem inden jeg kan sende det da jeg er ordblind... og manden kan ik da han også er

Ja, så kniber det selvfølgelig lidt at få skrevet til hver enkelt.

Jeg synes også "opmærksomhed" er et lidt træls/gammelsdags udtryk at bruge, men hvis I vil askrive samme tekst til alle, synes jeg det er lidt svært at finde på andet der dækker... det kan jo være både kort, gaver, blomster osv.
Også derfor (og fordi jeg havde tid  ) valgte jeg i stedet at skrive f.eks. Tusind tak for den fine vase, den vil blive bruget flittigt, og minde os om en dejlig dag. Vi er glade for at I ville være med til at fejre os...bla.bla. til hver enkelt.

Men kan godt se, at det er lidt svært for jer at nå.
Så ville jeg nok skrive noget i stil med...

Mange tak for opmærksomheden i forbindelse med vores bryllup.
Vi havde en fantastisk dag.
Kærlig hilsen... 

Anmeld

13. juli 2012

Kay

FruK skriver:

Ja, så kniber det selvfølgelig lidt at få skrevet til hver enkelt.

Jeg synes også "opmærksomhed" er et lidt træls/gammelsdags udtryk at bruge, men hvis I vil askrive samme tekst til alle, synes jeg det er lidt svært at finde på andet der dækker... det kan jo være både kort, gaver, blomster osv.
Også derfor (og fordi jeg havde tid  ) valgte jeg i stedet at skrive f.eks. Tusind tak for den fine vase, den vil blive bruget flittigt, og minde os om en dejlig dag. Vi er glade for at I ville være med til at fejre os...bla.bla. til hver enkelt.

Men kan godt se, at det er lidt svært for jer at nå.
Så ville jeg nok skrive noget i stil med...

Mange tak for opmærksomheden i forbindelse med vores bryllup.
Vi havde en fantastisk dag.
Kærlig hilsen... 

det er også det jeg er nået frem til vi nok bliver nød til... men håber virkelig nogen kan komme med et super godt alternativ til "opmærksomheden"

Anmeld

13. juli 2012

Muhmi

Tak fordi i ville dele dagen sammen med os, det betød rigtig meget for både min mand og jeg at i mødte op med smil og glæde.

?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.