Liam allerede knap 2 måneder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

Maja_4000

Hvor er han sød

Ligner de ikke hinanden ret meget ? :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

Koen.

Maja_4000 skriver:

Hvor er han sød

Ligner de ikke hinanden ret meget ? :b

Tak

Jo har oprettet en søskende tråd med billeder fra de begge var i den samme dragt som helt små og de er som snydt ud af næsen på hinanden

Anmeld

15. juli 2012

Maja_4000

tanja. skriver:

Tak

Jo har oprettet en søskende tråd med billeder fra de begge var i den samme dragt som helt små og de er som snydt ud af næsen på hinanden

Nårh ja

Det er lidt vildt :b

Anmeld

15. juli 2012

Koen.

Maja_4000 skriver:

Nårh ja

Det er lidt vildt :b

Ja havde virkelig ikke forventet to børn kunne ligne hinanden sådan

Anmeld

15. juli 2012

babymus77

tanja. skriver:

Åh ja to måneder i dag, synes lige jeg har tigget ve-støv nu er det snart din tur, hvor bliver det spændende!

Jaaa det er det, men kender du ikke det, jeg synes kun jeg har de plukkeveer som jeg hele tiden har haft:-) slimproppen røg ud for 6 dage siden, men det er ikke som sådan noget tegn... Mine to børn kom 26 dage og 3 dage før termin:-) så venter spændt:-)

Anmeld

15. juli 2012

Koen.

babymus77 skriver:

Jaaa det er det, men kender du ikke det, jeg synes kun jeg har de plukkeveer som jeg hele tiden har haft:-) slimproppen røg ud for 6 dage siden, men det er ikke som sådan noget tegn... Mine to børn kom 26 dage og 3 dage før termin:-) så venter spændt:-)

Åh jo og hver ny bevægelse, smerte ovs så tror man straks det hele starter jeg gik jo 3 dage over tid denne gang, med Lærke fødte jeg 6 dage før! Du får aaaalt mit vestøv for skal aldrig bruge det igen

Anmeld

15. juli 2012

babymus77

tanja. skriver:

Åh jo og hver ny bevægelse, smerte ovs så tror man straks det hele starter jeg gik jo 3 dage over tid denne gang, med Lærke fødte jeg 6 dage før! Du får aaaalt mit vestøv for skal aldrig bruge det igen

Tak søde:-) Denne graviditet er helt anderledes end de to første:-) Her til middag fik jeg sådan jag i ryg/lænd at jeg fløj op a toilettet..... Griner det sku noget underligt noget:-) Tror jeg vil bage kanel snegle:-) Ku jeg lige spise:-))

Anmeld

15. juli 2012

Koen.

babymus77 skriver:

Tak søde:-) Denne graviditet er helt anderledes end de to første:-) Her til middag fik jeg sådan jag i ryg/lænd at jeg fløj op a toilettet..... Griner det sku noget underligt noget:-) Tror jeg vil bage kanel snegle:-) Ku jeg lige spise:-))

Det er altså sjovt det kan være så forskelligt Uhm mums, send lige nogen min vej os

Anmeld

15. juli 2012

2721

Hvor er han blevet stor søde
Ihh hvor jeg glæder mig til at se jer alle 3
Dejlige billeder, elsker det med jer alle 3

Anmeld

15. juli 2012

Koen.

Puslingen skriver:

TaHvor er han blevet stor søde
Ihh hvor jeg glæder mig til at se jer alle 3
Dejlige billeder, elsker det med jer alle 3

Tak søde, glæder mig os vildt til at se jer, bliver så hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.