EsbjergSygehus NF kønnet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

Helloo

Hej!

Har læst at man nogle steder har fået kønnet afvide til NF ?

Jeg skal scannes i Esbjerg, 12+5 bliver muligvis sat 5 dage frem, så er det mulighed for jeg kan få kønnet afvide ? 

Skal til kønsscanning ugen efter, og vil helst spare de penge.

Så har du fået kønnet af vide i Esbjerg til NF?

Kender kun end der har været så heldig.. 

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Kløver

Du kan umuligt se køn, før uge 14+0 da man ikke kan regne med det, men man kan være heldig de kan og vil se det til md
Grunden er bla at pigers klitoris er større før uge 14 mens drengens tap er mindre, derfor kan det være yderst svært at se forskel. Selv ved uge 14 kan det være svært. Etisk er det også problem, da nogle kan finde på at fravælge børn pga køn
Personligt er jeg også af den holdning at betyder køn så meget må man selv betale for kønsscan. Da sygehusets scanninger er beregnet til at tjekke for sygdomme osv.
Vi ønskede at vide køn ved nr 2 og betalte os til scanning, vi ville hellere have tiden blev brugt til grundigt at se om vores barn var sundt og rask

Hvis i ikke kan vente til md til jeg nok anbefale at vente med scanning til slut uge15 eller uge 16 så i er mere sikre, og også dejligt at få kig ind, mellem nakkefold og md

Og tillykke med den lille spire

Anmeld

13. juli 2012

Helloo

Maja84 skriver:

Du kan umuligt se køn, før uge 14+0 da man ikke kan regne med det, men man kan være heldig de kan og vil se det til md
Grunden er bla at pigers klitoris er større før uge 14 mens drengens tap er mindre, derfor kan det være yderst svært at se forskel. Selv ved uge 14 kan det være svært. Etisk er det også problem, da nogle kan finde på at fravælge børn pga køn
Personligt er jeg også af den holdning at betyder køn så meget må man selv betale for kønsscan. Da sygehusets scanninger er beregnet til at tjekke for sygdomme osv.
Vi ønskede at vide køn ved nr 2 og betalte os til scanning, vi ville hellere have tiden blev brugt til grundigt at se om vores barn var sundt og rask

Hvis i ikke kan vente til md til jeg nok anbefale at vente med scanning til slut uge15 eller uge 16 så i er mere sikre, og også dejligt at få kig ind, mellem nakkefold og md

Og tillykke med den lille spire

Tak

Fravælge grundet køn, omg. Det underligt da

Nårh jamen har nemlig bestilt tid, som jeg selvfølgelig selv betaler. Men min brors eks fik kønnet afvide til NF, og så tænker jeg : Nårh jamen så jeg måske også så heldig. For der er alligevele en pæn stykke mellem Esbjerg og Fredericia Men du har nok ret, men håber på det bedste ift min kønsscanning i uge 14 (14+2)

Super tak for svar

Anmeld

13. juli 2012

MissTas

Louise17 skriver:

Hej!

Har læst at man nogle steder har fået kønnet afvide til NF ?

Jeg skal scannes i Esbjerg, 12+5 bliver muligvis sat 5 dage frem, så er det mulighed for jeg kan få kønnet afvide ? 

Skal til kønsscanning ugen efter, og vil helst spare de penge.

Så har du fået kønnet af vide i Esbjerg til NF?

Kender kun end der har været så heldig.. 

Kram

selvom de mener de kan se kønnet til NF, så ville jeg på ingen måde stole på hvad der blev sagt.. der er en grund til at kønsscanninger tidligst laves fra 14+0 og de anbefaler endda helst senere.

så sys du skal holde ved i din tid til en kønsscanning i stedet for til NF

bare min mening.. fik selv lavet kønsscanning da jeg var 15+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.