skal jeg afsted eller ikke ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

Schonert

De sidste mange dage har der kun vært liv når jeg puffet, hoppet og ISVAND til ham, Men var ved jordmord igår og fortælt hvordan det nu var, hun mærket og fandt hjerte lyd ALT var som det skulle være Hun siger så hun snyes jeg skulle tag til fødegangen, og få det hele tjekket. og nu er jeg bare endnu mere bekrymert fordi hun sagde det. 

men idag er der en smule mere live end der pjeler. 

så nu jeg ved jeg ikke helt om jeg skal afsted eller ikke? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

L&V

Schonert skriver:

De sidste mange dage har der kun vært liv når jeg puffet, hoppet og ISVAND til ham, Men var ved jordmord igår og fortælt hvordan det nu var, hun mærket og fandt hjerte lyd ALT var som det skulle være Hun siger så hun snyes jeg skulle tag til fødegangen, og få det hele tjekket. og nu er jeg bare endnu mere bekrymert fordi hun sagde det. 

Jeg syntes du ska tage afsted, hvis din jm har rådet dit til det så ville jeg lytte efter

Anmeld

13. juli 2012

Schonert

Månsson skriver:

Jeg syntes du ska tage afsted, hvis din jm har rådet dit til det så ville jeg lytte efter

det er nok meget rigtig. 

måske skulle jeg bare høre det fra en anden. 

Anmeld

13. juli 2012

L&V

Schonert skriver:

det er nok meget rigtig. 

måske skulle jeg bare høre det fra en anden. 

Tænker bare man tit får ro i sindet lige ved at komme ind til et tjek, og måske babs bevæger sig som den ska lige nu men om et par timer har du tvivlen igen, så er det da rarest lige og ha været inde og få af vide at alt bare er fint og at den bare vender så du ik kan mærke det eller noget

Anmeld

13. juli 2012

Fine_007

Jeg synes også du skal tage afsted..

men det er mere fordi jeg kan forestille mig, at man render rundt med bekymringerne i baghovedet konstant 

Anmeld

13. juli 2012

emsaroto

Schonert skriver:

hvordan var det med ZJ? 

Anmeld

13. juli 2012

Schonert

emsaroto skriver:

hvordan var det med ZJ? 

med ham var det ikke så slemt som nu .. 

Anmeld

13. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg synes også du skal tage afsted! Både når din jordemor har sagt det - men også for at du selv kan få ro i sindet! Jeg har også været afsted en enkelt gang, fordi jeg mærkede lidt, men ikke så meget som jeg plejede.. kom afsted og alt var fint - dagene efter tror jeg hun slog kolbøtter derinde (selvom hun står fast ), kroppen slapper af og baby bevæger sig normalt

Anmeld

13. juli 2012

B&J

jeg syntes du skal tage afsted også så du får ro i kroppen og du kan se alt er som det skal være

Anmeld

13. juli 2012

emsaroto

Schonert skriver:

med ham var det ikke så slemt som nu .. 

Synes du skal tage afsted
Men synes ikke du skal være så bekymret.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.