Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan desværre hellere ikke finde dem billigere end i matas. Men jeg syntes også de er for dyre, når jeg kun har 6 uger tilbage
Under min 1. graviditet købte jeg et par på apoteket. Mener altså ikke de kostede alverden - mener kun omkring 120 kr - men kan da være jeg husker fejl. De virkede i hvert fald rigtig godt og kølede/beroligede benene. Desuden lignede de bare sorte knæstrømper, så jeg brugte dem til de var slidt totalt op
Jeg har købt mit ene par i matas, og for en 3 ugers tid siden fandt jeg dem i netto. I min lokale netto har de sådanne stativer med alle mulige ting på- disse hedder fly strømper og mener de koster 40 kr. De er for mig super gode, og faktisk gik der hul i dem fra matas efter kort tid, disse fra netto er forsat som nye
tanja. skriver: hvad str? jeg har nogle der hedder 36-41 jeg har købt på apoteket
hvad str? jeg har nogle der hedder 36-41 jeg har købt på apoteket
jeg bruger str. 39 hvor bor du i landet? :-)
tak for jeres svar piger må hellere lede lidt efter dem ellers må jeg bare nøjes med matas :-))
Tanjadamgaard skriver: Jeg kan desværre hellere ikke finde dem billigere end i matas. Men jeg syntes også de er for dyre, når jeg kun har 6 uger tilbage
jamen så er det jo snart, gid det var mig, synes nok jeg er blevet ret tung og er kun 24+3 :-))
Merii skriver: Hvor kan man købe det evt. Ved Matas har det men det koster 220 kr synes det er ret dyrt da jeg kun skal bruge det i 14 uger
Hvor kan man købe det evt. Ved Matas har det men det koster 220 kr synes det er ret dyrt da jeg kun skal bruge det i 14 uger
Gav kun 160 kr i Matas
Merii skriver: BBoBør jeg bruger str. 39 hvor bor du i landet? :-) tak for jeres svar piger må hellere lede lidt efter dem ellers må jeg bare nøjes med matas :-))
BBoBør
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128