Søger støttestrømper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.979 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

Merii

Hej, som overskriften også fortæller søger jeg billige støttestrømper da min under ben er hævet, håber nogle kan hjælpe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Merii

Hvor kan man købe det evt. Ved Matas har det men det koster 220 kr synes det er ret dyrt da jeg kun skal bruge det i 14 uger

Anmeld

13. juli 2012

Tanjadamgaard

Jeg kan desværre hellere ikke finde dem billigere end i matas. Men jeg syntes også de er for dyre, når jeg kun har 6 uger tilbage 

Anmeld

13. juli 2012

Koen.

hvad str? jeg har nogle der hedder 36-41 jeg har købt på apoteket

Anmeld

13. juli 2012

Rikke S

Under min 1. graviditet købte jeg et par på apoteket. Mener altså ikke de kostede alverden - mener kun omkring 120 kr - men kan da være jeg husker fejl. De virkede i hvert fald rigtig godt og kølede/beroligede benene. Desuden lignede de bare sorte knæstrømper, så jeg brugte dem til de var slidt totalt op

Anmeld

13. juli 2012

babyone

Jeg har købt mit ene par i matas, og for en 3 ugers tid siden fandt jeg dem i netto. I min lokale netto har de sådanne stativer med alle mulige ting på- disse hedder fly strømper og mener de koster 40 kr. De er for mig super gode, og faktisk gik der hul i dem fra matas efter kort tid, disse fra netto er forsat som nye

Anmeld

13. juli 2012

Merii

tanja. skriver:

hvad str? jeg har nogle der hedder 36-41 jeg har købt på apoteket

jeg bruger str. 39 hvor bor du i landet? :-)

tak for jeres svar piger må hellere lede lidt efter dem ellers må jeg bare nøjes med matas :-))

Anmeld

13. juli 2012

Merii

Tanjadamgaard skriver:

Jeg kan desværre hellere ikke finde dem billigere end i matas. Men jeg syntes også de er for dyre, når jeg kun har 6 uger tilbage 

jamen så er det jo snart, gid det var mig, synes nok jeg er blevet ret tung og er kun 24+3 :-))

Anmeld

13. juli 2012

Team Putte

Merii skriver:

Hvor kan man købe det evt. Ved Matas har det men det koster 220 kr synes det er ret dyrt da jeg kun skal bruge det i 14 uger

Gav kun 160 kr i Matas

Anmeld

13. juli 2012

Koen.

Merii skriver:

BBoBør

jeg bruger str. 39 hvor bor du i landet? :-)

tak for jeres svar piger må hellere lede lidt efter dem ellers må jeg bare nøjes med matas :-))

Bor i esbjerg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.