Ja det får min mand i hvert fald ik lov til ha ha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.399 visninger
27 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

L&V

Ja så har man set det med det kaster da et helt nyt lys på langtidsamning så at sige.. De amerikanere er nu noget tosset til tider

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1790 909.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Happiness

Ja okay... Hver sin lyst Men no-way om den var gået herhjemme! 

Anmeld

13. juli 2012

L&V

Happiness skriver:

Ja okay... Hver sin lyst Men no-way om den var gået herhjemme! 

Ja den havde jeg heller ik set før he he.. Arh men altså, ja hva ska man sige til det det er bare for underligt

Anmeld

13. juli 2012

Wimmie

Det bliver da et sørgeligt sexliv når hun ikke har mere mælk 

Anmeld

13. juli 2012

L&V

Wimmie skriver:

Det bliver da et sørgeligt sexliv når hun ikke har mere mælk 

He he ja man så gør han hende vel bare gravid igen også forfra men alderen sætter selvfølgelig en grænse på et tidspunkt

Anmeld

13. juli 2012

Mutti2

Hahahaha...... Ja, det kunne jeg dælme heller ikke med

Jeg var på et tidspunkt sammen med en fyr, da min datter var et års tid gammel. Jeg havde pænt bedt ham om at holde sig fra barbelutterne da de stadig var fulde af mælk..... selvf. Måtte han røre, men der gik grænsen altså også.

Midt under akten begynder begge bryster så at skyde mælk i stråler, som var det er springvand. Det var simpelthen SÅ pinligt. Jeg måtte skynde mig at finde en trøje at holde for, for jeg kunne slet ikke styre det.

Anmeld

13. juli 2012

L&V

Milla-Victoria's mor skriver:

Hahahaha...... Ja, det kunne jeg dælme heller ikke med

Jeg var på et tidspunkt sammen med en fyr, da min datter var et års tid gammel. Jeg havde pænt bedt ham om at holde sig fra barbelutterne da de stadig var fulde af mælk..... selvf. Måtte han røre, men der gik grænsen altså også.

Midt under akten begynder begge bryster så at skyde mælk i stråler, som var det er springvand. Det var simpelthen SÅ pinligt. Jeg måtte skynde mig at finde en trøje at holde for, for jeg kunne slet ikke styre det.

Ha ha det har vi os prøvet et par gange Syntes heller ikke mælke jungerne er super sexet og må nok os indrømme at jeg tror os bare manden så dem som en fodre maskine i den periode

Anmeld

13. juli 2012

tarkoflen

Den kommer heller ikke til at gå herhjemme, men at bide mine bryster til blods er helt sikkert heller ikke en mulighed... Synes godt nok det er nogle noget særlige lyster at have...

Anmeld

13. juli 2012

twinny

Puhha det er lige en tand for mærkeligt til mig.

Anmeld

13. juli 2012

Camillos

Månsson skriver:

Ja så har man set det med det kaster da et helt nyt lys på langtidsamning så at sige.. De amerikanere er nu noget tosset til tider

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1790 909.ece

Jeg VÆMMES simpelthen... Puha! ... 

Jeg sidder i en form for "dilemma" herhjemme, for bare tanken om at et barn skal have mad fra mine bryster skræmmer mig (håber det bliver anderledes, når mælken løber til). 

Og kæresten må slet ikke komme i nærheden af mine bryster nu! 

Fy for Pokker.. hvordan kan man have sådan en Sær fetish! .. lige til at hjælpe morgenkvalmen rigtig på VEJ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.