Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
helt ny bæresele, aldrig brugt, men fik den desværre ikke byttet i tide, så nu har jeg den bare liggende.. super fin sele kan bære fra 3,5kg til 15kg.
sælges til 150,-
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor til lille Matilde skriver: helt ny bæresele, aldrig brugt, men fik den desværre ikke byttet i tide, så nu har jeg den bare liggende.. super fin sele kan bære fra 3,5kg til 15kg. sælges til 150,-
Hvilket mærke/model og ved du hvad det ville koste at sende den, da jeg ikke bor på fyn?
crille skriver: Hvilket mærke/model og ved du hvad det ville koste at sende den, da jeg ikke bor på fyn?
ved ikke hvad mærket hedder men ved den er fra bilka og normalt koster 250kr, men hensyn til porto, så kan jeg da prøve at finde ud af hvad den vejer også se om jeg kan finde ud af det
så vidt jeg kan se tror jeg den kan sendes for ca 50kr som b-post, men kan lige prøve at tage på posthuset hvis du har interresse?
Mor til lille Matilde skriver: så vidt jeg kan se tror jeg den kan sendes for ca 50kr som b-post, men kan lige prøve at tage på posthuset hvis du har interresse?
Hvor er du god. Men hvis der "kun" er 50 kr at spare, så skal du ikke gøre mere ud af det
Held og lykke med salget
crille skriver: Hvor er du god. Men hvis der "kun" er 50 kr at spare, så skal du ikke gøre mere ud af det Held og lykke med salget
jamen hvad vil du give? det er jo også til 100kr under prisen +porto, men det er jo ikke gratis at sende den
Mor til lille Matilde skriver: jamen hvad vil du give? det er jo også til 100kr under prisen +porto, men det er jo ikke gratis at sende den
Nej det er jo det.. Tror ikek det kan betale sig for dig. Jeg vil som hovedregel ikek give me´re end halvdelen af nypris og det inkl. porto. Ellers vil jeg hellere købe fra ny
SOLGT
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128