Tudemarie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

nielsen80

Er jeg den eneste der er nået til fasen"tudemarie". Det er simpelthen alt der i øjeblikket får tårene til at løbe .....en smuk sang, en god film,ja i går sad jeg og tudede over at Chris Anker blev hentet 500m før mål og jeg interessere mig faktisk normalt ikke for cykling

Kæresten får sig dælme nogle gode grin....

Hvad med jer? Går jeres hormoner også amok?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

Tanjadamgaard

nielsen80 skriver:

Er jeg den eneste der er nået til fasen"tudemarie". Det er simpelthen alt der i øjeblikket får tårene til at løbe .....en smuk sang, en god film,ja i går sad jeg og tudede over at Chris Anker blev hentet 500m før mål og jeg interessere mig faktisk normalt ikke for cykling

Kæresten får sig dælme nogle gode grin....

Hvad med jer? Går jeres hormoner også amok?

Jeg må også indrømme at jeg har fået lettere til tåre i min graviditet 

Anmeld

14. juli 2012

Kay

har det meste af graviditeten haft det sådan at hvis jeg blev sur/vræd eller irriteret over nået så stor tuede jeg... og det gør mig så mere irriteret for det er jo ikke ked af det jeg er, så det er jo helt forkert... men så tudder jeg bare endnu mere

men kan godt mærke her de sidste par dage at det er blevet sværer at holde på tårene... jeg var lige ved at tude i dag da brugsen ikke havde lige netop de vingummier jeg havde lyst til...

Anmeld

14. juli 2012

Mutti2B

Oh, yeah . Jeg har også siddet og tudet over tour de france i dag

Anmeld

14. juli 2012

Tanjadamgaard

Kay skriver:

har det meste af graviditeten haft det sådan at hvis jeg blev sur/vræd eller irriteret over nået så stor tuede jeg... og det gør mig så mere irriteret for det er jo ikke ked af det jeg er, så det er jo helt forkert... men så tudder jeg bare endnu mere

men kan godt mærke her de sidste par dage at det er blevet sværer at holde på tårene... jeg var lige ved at tude i dag da brugsen ikke havde lige netop de vingummier jeg havde lyst til...

Ej din stakkel - håber du fandt en andet alternativ til vingummierne 

Anmeld

14. juli 2012

Kay

Tanjadamgaard skriver:

Ej din stakkel - håber du fandt en andet alternativ til vingummierne 

ja.... ik helt lige så godt men fandt noget...

Anmeld

15. juli 2012

crille

Hvor er det skønne fortællinger (altså bagefter, ikke mend man står i det). Har ligesom fler af jer andre haft nemmere til tårer, men ikke over vingummier eller cykelræs..

Dog snakkede jeg efternavn med min kære mand den anden dag, hvilket ikke er helt nemt.. og der kunne jeg ikke holde tårerne tilbage. Bare jeg tænkte "min søn", så stod tårer og snot ud i et.. haha.. 

Utrolig som man "allerede" kan følge kærligheden og moderskabet inden lillemanden har vist sig <3

Anmeld

15. juli 2012

frk-stoltze

Hehe hvor er i skønne

Jo her er tårene også lette at fremkalde, lige i tiden skal jeg tage mig sammen når miN kæreste leger med andre børn og jeg ser for meget børnene elsker ham, han bliver den bedste far<3

Ellers når jeg er træt og ik får min vilje, ubs så tuder jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.