Forvirret -først positiv,nu negativ,udeblevet mens+symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

966 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg har testet positivt da jeg var 3+2 tror jeg. Inden for 2 minutter kom der en streg. Har efterfølgende testet negativt ved 3+4 og også i går Havde ægløsning for 16 dage siden. Skulle have haft min mens onsdag. Har div symptomer som feks ligamentsmerter, spændinger i lænd osv.

Hmmm... Er det mit hoved? :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Anonym trådstarter

gud hvor er det egentlig frustrerende

Anmeld

13. juli 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg har testet positivt da jeg var 3+2 tror jeg. Inden for 2 minutter kom der en streg. Har efterfølgende testet negativt ved 3+4 og også i går Havde ægløsning for 16 dage siden. Skulle have haft min mens onsdag. Har div symptomer som feks ligamentsmerter, spændinger i lænd osv.

Hmmm... Er det mit hoved? :/

Altså 3+2 er meget tideligt at teste posetiv? 

Synes du afgjort skal vente en 4 dage (det er svært). Men koncentrationen i urinen svinger rigtig meget i starten. Og til en anden gang test aldrig før testdag, da du ricikere det ender i en Biokemisk abort. 

Jeg håber for dig den er der om et par dage. 

Anmeld

13. juli 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Altså 3+2 er meget tideligt at teste posetiv? 

Synes du afgjort skal vente en 4 dage (det er svært). Men koncentrationen i urinen svinger rigtig meget i starten. Og til en anden gang test aldrig før testdag, da du ricikere det ender i en Biokemisk abort. 

Jeg håber for dig den er der om et par dage. 

Ved godt det er alt for tidligt at teste, og tro mig, jeg gør det aldrig igen!

Men - hvis jeg "bare" har en bio - burde jeg så ikke stadig kunne teste positivt? Jeg er også bare så forvirret over udebleven mens - burde jeg ikke bløde hvis det var en bio?

Anmeld

13. juli 2012

Camillos

Anonym skriver:

Ved godt det er alt for tidligt at teste, og tro mig, jeg gør det aldrig igen!

Men - hvis jeg "bare" har en bio - burde jeg så ikke stadig kunne teste positivt? Jeg er også bare så forvirret over udebleven mens - burde jeg ikke bløde hvis det var en bio?

Kroppen gør mange sære ting.. Ved en bio kan du den ene dag stå med en posetiv test den anden dag kan den være helt blank, netop pga hormon svingninger. En bio kan sagtens trække din cyklus et par dage længere ud, ellers er det din Psyke der har påvirket kroppen til at "tro den er gravid". 

Det er rigtig irriterende at stå i din situation... men det eneste jeg kan sige er du skal have lidt tålmodighed og teste igen om et par dage 

Valmed testen (uden for tid) har engang givet mig falsk posetiv. 

Anmeld

13. juli 2012

La´chrissen

13. juli 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Kroppen gør mange sære ting.. Ved en bio kan du den ene dag stå med en posetiv test den anden dag kan den være helt blank, netop pga hormon svingninger. En bio kan sagtens trække din cyklus et par dage længere ud, ellers er det din Psyke der har påvirket kroppen til at "tro den er gravid". 

Det er rigtig irriterende at stå i din situation... men det eneste jeg kan sige er du skal have lidt tålmodighed og teste igen om et par dage 

Valmed testen (uden for tid) har engang givet mig falsk posetiv. 

Det var valmed jeg brugte.

Har efterhånden accepteret at der ikke er noget alligevel. Men en bio giver bedst mening, da jeg har haft symptomer. Nu må vi se hvornår min mens kommer!

Et lille side spørgsmål - kan jeg starte på prævention nu? Eller SKAL jeg vente til min mens kommer..?

Anmeld

13. juli 2012

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Tak

Anmeld

13. juli 2012

Camillos

Anonym skriver:

Det var valmed jeg brugte.

Har efterhånden accepteret at der ikke er noget alligevel. Men en bio giver bedst mening, da jeg har haft symptomer. Nu må vi se hvornår min mens kommer!

Et lille side spørgsmål - kan jeg starte på prævention nu? Eller SKAL jeg vente til min mens kommer..?

øhhh... du må altid først starte på p piller ved din menstrations første dag for at få en ordentlig cyklus? 

Så du må lige vente til du begynder at bløde..

Anmeld

13. juli 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

øhhh... du må altid først starte på p piller ved din menstrations første dag for at få en ordentlig cyklus? 

Så du må lige vente til du begynder at bløde..

Okay! Jeg blev bare i tvivl.

Det var ikke planlagt, og nu da der ikke er noget, tror jeg at vi venter lidt. Selvom jeg selvfølgelig er så skuffet. øvøvøv.

Jeg læste lige lidt på nettet. Og der står at hcg begynder at blive produceret når ægget sætter sig fast. Andre steder står der at det er når ægget blive befrugtet. Hvad er rigtigt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.