Så har jeg fået svar på blodprøven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. marts 2008

Mie A

Ringede til dem her klokken 9... og de havde sørme "allerede" fået svar på prøverne.
Mit hcg niveau er stigende. Men da det jo ikke skal være nemt for mig >(, så skulle de lige have en læge til at kigge på tallene, da de var i tvivl om de var steget nok.
De har så lige ringet tilbage, og lægen havde sagt at det så fint ud. Så jeg skal til skanning på tirsdag, så vi kan være sikre på at det ikke er en graviditet uden for livmoderen. - og der er vi selvfølgelig i sommerhus på Lolland - så dejligt med en lille køretur - Men det gør man jo med glæde i sådan en situation!!
Er stadig lidt frustreret over at de ikke kan sige noget endeligt, men glad for at jeg ikke har aborteret da jeg blødte.

Knus Mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2008

Nadi

Jeg håber virkelig på det bedste, og som du siger så kører man gerne den tur. Men kan godt forstå du synes det er træls at det ligger i jere sommerhus-tur-uge.

-Nadia

Anmeld

11. marts 2008

Kaufie

Et noget vagt svar - omend i den rigtig retning.....

Vi fortsætter med at krydse fingre for jer!

Mette

Anmeld

11. marts 2008

Monica

Hej Mie...

Lidt kryptisk svar... Men krydser fingre for jer...(L)

Monica

Anmeld

11. marts 2008

Loggidut

jeg vælger sgu at skrive juhuuuuuu.....og tror stadig på i får en lille pige!

tilykke med det...nu tror jeg på det nok skal gå.

tak for svar ven, og ja hvad betyder en lille køretur i den situation?

Anmeld

11. marts 2008

Mie A

Loggidut skriver:

jeg vælger sgu at skrive juhuuuuuu.....og tror stadig på i får en lille pige!

tilykke med det...nu tror jeg på det nok skal gå.

tak for svar ven, og ja hvad betyder en lille køretur i den situation?

Ja jeg er sgu nok også selv optimist - Der er flere veninder, der har nævnt at jeg jo ikke skal håbe for meget, så bliver jeg jo skuffet, hvis alt ikke er som det skal være.
MEN jeg bliver ski da skuffet uanset hvad, hvis det hele ikke er som det skal være.
Så dejligt med noget optimisme :)

Anmeld

11. marts 2008

BellaT

Jeg skriver også juubiii! Det skal nok gå nu.:D
Glæder mig til at høre om scanningen på tirsdag.

Knus fra Helle...(H)

Anmeld

11. marts 2008

Muffinmus

Jubii.. tror på at den stadig er der så:)
Ih altså... det er da nok også lige en træls ting at være ked af. Men det lyder som om at du har en rigtig god chance for stadig at have spiren. Vil i hvert fald stadig krydse alt for dig søde:)

Anmeld

11. marts 2008

birgittemarie

Ja jeg er sgu nok også selv optimist - Der er flere veninder, der har nævnt at jeg jo ikke skal håbe for meget, så bliver jeg jo skuffet, hvis alt ikke er som det skal være.
MEN jeg bliver ski da skuffet uanset hvad, hvis det hele ikke er som det skal være.
Så dejligt med noget optimisme

NEMLIG, Mie!! Det er jo stor-gode nyheder, at hcg-niveauet stiger og at lægen siger det ser fint ud!! Krydser alle fingre for, at lille-spiren har det godt derinde og vinker til jer til scanningen (L)

Knus og mange tanker fra Birgitte

Anmeld

11. marts 2008

birgittemarie

Og hæhæhæhæhæ, godt profilfoto ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.