begynder grød/mos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. juli 2012

hellemor85

Min datter er 6 mdr. og er lige begyndt på grød, men kan ikke huske hvordan det nu helt foregår, skal hun ha kød allerede nu?? Eller er det bare grød af hirseflager og majsgryn og mos af kartofler, grønsager og frugt lige nu??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Marts<3

Nede på apoteket kan du købe en bog fra sundhedsstyrelsen vedr mad til de små. Der står alt, plus der er opskrifter med. Har selv en. Og den har givet mig svar på alt. Kan klart anbefale den. Så er man også mere sikker på om der nu også er rigtig:-)

Anmeld

13. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
hellemor85 skriver:

Min datter er 6 mdr. og er lige begyndt på grød, men kan ikke huske hvordan det nu helt foregår, skal hun ha kød allerede nu?? Eller er det bare grød af hirseflager og majsgryn og mos af kartofler, grønsager og frugt lige nu??

du kan også downloade bogen på www.sst.dk

Anmeld

13. juli 2012

AndreasMor84

hellemor85 skriver:

Yes.. men husk at det helst skal være kogt/bagt kød og gerne fisk

Anmeld

13. juli 2012

AndreasMor84

hellemor85 skriver:

Yes.. men husk at det helst skal være kogt/bagt kød og gerne fisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.