"snot klat" - æl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg vil lige hører om der er nogen som kan svarer mig på om det er ÆL eller hvad det er?

De sidste par gange jeg har været på wc, og jeg så har tørret mig, så har der været en lign. snot klat på papiret.. 

Er det ÆL-slim?

Ikke at vi prøver at blive gravide (fødte for 4½ månede siden) men har bare aldrig oplevet det før.. Ikke før nu.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Nitz - <3 David

Anonym skriver:

Jeg vil lige hører om der er nogen som kan svarer mig på om det er ÆL eller hvad det er?

De sidste par gange jeg har været på wc, og jeg så har tørret mig, så har der været en lign. snot klat på papiret.. 

Er det ÆL-slim?

Ikke at vi prøver at blive gravide (fødte for 4½ månede siden) men har bare aldrig oplevet det før.. Ikke før nu.. 

De første 4-5 gange jeg havde mens, efter fødslen havde jeg også sådan noget rigtig tykt slim ved ÆL.. Det er så gået over igen.. Men ja, jeg søgte lidt på google omkring det.. Og det er helt normalt at have rigtig tykt slim ved ÆL..

Anmeld

12. juli 2012

Anonym trådstarter

Nitz - <3 David skriver:

De første 4-5 gange jeg havde mens, efter fødslen havde jeg også sådan noget rigtig tykt slim ved ÆL.. Det er så gået over igen.. Men ja, jeg søgte lidt på google omkring det.. Og det er helt normalt at have rigtig tykt slim ved ÆL..

Okay.. Og det lignede også at du virkelig var forkølet dernede? 

Har aldrig lagt mærke til det før, men har været lidt øm i underlivet idag, og så har jeg lagt mærke til klatterne.. 

Anmeld

12. juli 2012

Nitz - <3 David

Anonym skriver:

Okay.. Og det lignede også at du virkelig var forkølet dernede? 

Har aldrig lagt mærke til det før, men har været lidt øm i underlivet idag, og så har jeg lagt mærke til klatterne.. 

Ja det var sådan helt tykt og klistret.. Jeg tror faktisk også jeg var sådan lidt øm på en underlig måde.. Jeg havde aldrig haft det før jeg blev gravid.. Det var sådan helt svært at tørre af med papir. Ellers vaske af i badet..

Anmeld

12. juli 2012

Anonym trådstarter

Nitz - <3 David skriver:

Ja det var sådan helt tykt og klistret.. Jeg tror faktisk også jeg var sådan lidt øm på en underlig måde.. Jeg havde aldrig haft det før jeg blev gravid.. Det var sådan helt svært at tørre af med papir. Ellers vaske af i badet..

Okay.. Ja så er det nok ÆL jeg har.. 

Så er det nok IKKE i aften der skal hygges..

Anmeld

13. juli 2012

Nitz - <3 David

Anonym skriver:

Okay.. Ja så er det nok ÆL jeg har.. 

Så er det nok IKKE i aften der skal hygges..

Neej ikke hvis du ik er beskyttet Og ikke ønsker en bebs mere lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.