Gave til manden... Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. juli 2012

Mother-love

Hej piger har endnu engang behov for jeres hjælp. Kæresten har fødselsdag den 26. Juli han bliver 37. Og er simpelthen så blank på hvad jeg skal give ham.

Hjælp mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Mor til Mike

michelledam skriver:

Hej piger har endnu engang behov for jeres hjælp. Kæresten har fødselsdag den 26. Juli han bliver 37. Og er simpelthen så blank på hvad jeg skal give ham.

Hjælp mig

Jeg giver min mand den nye Ipad i fødselsdagsgave her næste måned, måske det kunne være noget?

Ellers et nyt headseat, en SSD harddisk eller et mediecenter?

Ellers er der altid et fint billede af dig i ramme til hans kontor (hvis han har et..) Noget parfume værk, tøj, en ny barbermaskine, et nyt ur, en sølv halskæde med matchende armbånd, en ny mus eller tastatur til hans computer.

Held og lykke med at finde den perfekte gave

Anmeld

12. juli 2012

simone-baby93

Har han en hobby? Som han går meget op i ? 

Anmeld

12. juli 2012

BellaCiinea

michelledam skriver:

Hjælp mig

Åh ja det er ikk nemt. Hvad med at give ham sådan en oplevelses gave? Hvor det så er jer to der skal et eller andet sted hen sammen og opleve noget?

Anmeld

13. juli 2012

Father

michelledam skriver:

Hjælp mig

Nu er det jo svært, at foreslå en gave når man ikke kender manden. Hvis du skriver lidt om hobbyer osv. så bliver det nemmere...

Anmeld

13. juli 2012

Mother-love

Sandra + Mike skriver:

Jeg giver min mand den nye Ipad i fødselsdagsgave her næste måned, måske det kunne være noget?

Ellers et nyt headseat, en SSD harddisk eller et mediecenter?

Ellers er der altid et fint billede af dig i ramme til hans kontor (hvis han har et..) Noget parfume værk, tøj, en ny barbermaskine, et nyt ur, en sølv halskæde med matchende armbånd, en ny mus eller tastatur til hans computer.

Held og lykke med at finde den perfekte gave

Tak for dit svar. Vi har to ipads og han har også en ssd hardisk og mediecenter har han også.

Åhhh det er så svært.

Anmeld

13. juli 2012

Mor til Mike

michelledam skriver:

Tak for dit svar. Vi har to ipads og han har også en ssd hardisk og mediecenter har han også.

Åhhh det er så svært.

Hvad med et trådløst headseat med surround sound?

Anmeld

13. juli 2012

ønskebørn74

michelledam skriver:

Hjælp mig

ej hvor pudsigt.. jeg har fødselsdag samme dag.. bliver dog 38..

hvad med et par lækre trådløse hørebøffer??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.