Øv, øv, øv - tror vi har mistet igen :'( :'( :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

Lullaby

Altså da jeg skulle scannes blev jeg sat 14 dage tilbage, så håber for dig at der er håb endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

Rannvaen

Først, stort  Her fra. Håber virkelig at alt er iorden. Men husk at det kan være svært at høre hjertelyd så tidligt i graviditeten, og nogle Jordemødre lytter faktisk ikke efter hjertelyd før uge 10-12 fordi de ikke vil gøre forældrene unødvendigt bekymrede.

Anmeld

20. august 2012

Camillos

Anonym skriver:

Tusind tak for alle jeres søde svar

har fået tid til scanning på sygehuset kl. 13 i dag, så kryds alt hvad I kan

hvordan gik det med dig? .... 

Anmeld

23. august 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

hvordan gik det med dig? .... 

Det gik desværre ikke

Vi mistede igen

Anmeld

23. august 2012

Camillos

Anonym skriver:

Det gik desværre ikke

Vi mistede igen

ai for pokker noget PIS! ...  bliver så arrig over naturen er sådan... 

puha hvor langt var du henne? .... 

Du er velkommen til at skrive til mig om dine tanker M.m. Jeg har selv tabt 4 gange + i Graviditet uden for livmoderen.. På 5 år. Nu venter vi os heldigvis og er glade. Men jeg ved hvordan du har det! det er det værste.. puha stort  til dig!

Anmeld

23. august 2012

MortilElias2010

23. august 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

ai for pokker noget PIS! ...  bliver så arrig over naturen er sådan... 

puha hvor langt var du henne? .... 

Du er velkommen til at skrive til mig om dine tanker M.m. Jeg har selv tabt 4 gange + i Graviditet uden for livmoderen.. På 5 år. Nu venter vi os heldigvis og er glade. Men jeg ved hvordan du har det! det er det værste.. puha stort  til dig!

Århh, hvor skønt at lykken endelig er vendt

Kæmpe tillykke med den lille, der er på vej

Var 10 uger henne inden det blev fastslået og var ca. 6 uger henne, da fostret var gået til (nøjagtig det samme første gang)...

Kan godt være jeg skriver til dig, frygter sådan en ny graviditet, og ved slet ikke, hvordan jeg ikke skal gå i frygt indtil NF er overstået, så tusind tak for dit tilbud (Lige nu kalder dynen bare)

Er virkelig ked af I har mistet så mange gange, hvor er det fantastisk, at det endelig lykkedes for jer efter al den modgang

Anmeld

23. august 2012

Camillos

Anonym skriver:

Århh, hvor skønt at lykken endelig er vendt

Kæmpe tillykke med den lille, der er på vej

Var 10 uger henne inden det blev fastslået og var ca. 6 uger henne, da fostret var gået til (nøjagtig det samme første gang)...

Kan godt være jeg skriver til dig, frygter sådan en ny graviditet, og ved slet ikke, hvordan jeg ikke skal gå i frygt indtil NF er overstået, så tusind tak for dit tilbud (Lige nu kalder dynen bare)

Er virkelig ked af I har mistet så mange gange, hvor er det fantastisk, at det endelig lykkedes for jer efter al den modgang

Tak skal du ha.. ja der er mange følelser og meget frygt der skal håndteres i sådan en situation.. og kroppen kan også have svært ved at følge med. 

Hmm... mener de kan undesøge "oversagen" til abort når det sker på samme tidspunkt i graviditeterne? 

Okay men mit tilbudstår i al fald ved magt.. du må hilse dynerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.