Cravings?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

MiaLarsen

Muhmi skriver:

Havde i nogle sære/sjove/normale cravings da i var gravide??

Med Silas spiste jeg chokopops hver morgen og ellers spiste jeg meget agurk

Sidder lige og slikker på en lakrids-slikkepind og er lidt bange for at jeg måske godt kunne blive hooked

jeg spiste så mange nudler da jeg var gravid med min søn hehe.. og nu har jeg fået for meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Fenja09

Jeg havde mange perioder under graviditeten, hvor jeg havde lyst til noget bestemt, det varede som regel kun et par uger ad gangen. Jeg spiste bla. vandmeloner, appelsiner, nektariner, milkshakes og så nogle ekstrem syrlige slik-dimser

/Fenja

Anmeld

12. juli 2012

Muhmi

Haha, kom lige i tanke om da jeg var gravid med Silas og arbejdede på ældrecenter, der havde jeg den VILDESTE lyst til en sildemad med løg og hele pivetøjet (Jeg kan ikke UDSTÅ sild normalt) og den lyst havde jeg haft i ca. 2 uger.

En dag i weekenden hvor de ældre så havde fået sildemadder til frokost ville jeg så smørre én til mig selv og jeg glædede mig som et lille bitte barn til juleaften, til at få den sildemad indenbords og gik all the way med at smørre den pænt og gøre den indbydende... Første bid jeg tager , spytter jeg pænt ud på tallerkenen og så skulle jeg ellers ud og knække mig.... Hahaha... Får det stadig helt dårligt af tanken om den sildemad... Bvaaadr!

Anmeld

12. juli 2012

Muhmi

ÅRH jeg spiste også heeerre meget chocopops!  Og drak omkring 2 liter mælk om dagen!  

Chokopops ftw!! 

Er også helt VILD med kakaomælk nu her... NOM!

Anmeld

12. juli 2012

Muhmi

ønskebarn74 skriver:

fyyyy.. ikke så godt.. det øger blodtrykket..

men mums det er godt..

og ja, jeg var syg efter syltede salt agurker den ene gang..

Mmm... Syltede agurker er nu altså også nums... Men jeg får SÅ meget halsbrænd af det desværre....

Hvordan har du det nu søde?

Anmeld

13. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Da jeg var gravid med thea skulle jeg bare har havregrød med sukkerpå, med en L mælk til. Jorbærmilkshaks fra Mc D. Ristede pølser fra vores lokale slagter, vandmelon, ananas. Ku slet, slet ik klare æbler

Denner her gang, mens jeg var gravid med Alberte, har det været æbler, jordbærmilkshakes fra Mc D, ristede pølser fra lokal slagter, stegt kød, mælk, caco. Har slet ik ku tåle synet af havregrød

Fælles for begge mine graviditeter har været at jeg slet ik har kunnet tåle the, hvilket jeg på en god arbejds dag, drikker ca en kande af! Vh stine

Anmeld

13. juli 2012

MorDk

1.graviditet: Chili, Banan med kanelsukker, Koldskål & Nutellamadder

2.graviditet: Cola, Frugtstænger fra Castus, Chili, Romkugler & Juice

Anmeld

13. juli 2012

Camilla30

Fenja09 skriver:

Jeg havde mange perioder under graviditeten, hvor jeg havde lyst til noget bestemt, det varede som regel kun et par uger ad gangen. Jeg spiste bla. vandmeloner, appelsiner, nektariner, milkshakes og så nogle ekstrem syrlige slik-dimser

/Fenja

Jeg har det lige sådan, flere korte perioder af ca. 2 ugers varighed, så har jeg fået nok, jeg har haft craving-flip med appelsiner/appelsinjuice/citrus, vandmelon, jordbær og sådan nogle flade vingummijordbær med syrligt salt/sukker på samt salt lakrids lige nu er jeg hooked på Nestea icetea :-)

Anmeld

13. juli 2012

Koen.

Med Lærke var det pølser, alle slags og lige meget om de var kogte, stegte ovs

Med Liam var det gulerødder og riskiks

Anmeld

13. juli 2012

lucas<3

jeg havde ne svaghed for is..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.