Brug for råd angående en allomin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.565 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. juli 2012

MiaLarsen

Hej jeg har en søn på over to måneder nu og jeg har fået afvide af Min Sundhedsplejerske at jeg kan give ham allomin med rismel men hvordan ser den pakning ud kan i muligvis vedhæfte et billed med jeres svar , og det er fordi min søn ikk bliver mæt nok af allomin .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Wimmie

MiaLarsen skriver:

Hej jeg har en søn på over to måneder nu og jeg har fået afvide af Min Sundhedsplejerske at jeg kan give ham allomin med rismel men hvordan ser den pakning ud kan i muligvis vedhæfte et billed med jeres svar , og det er fordi min søn ikk bliver mæt nok af allomin .

Jeg tror det er den der hedder gul Allomin...

Anmeld

12. juli 2012

twinny

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juli 2012

Wimmie

Hov, nej - efter hvad jeg kan se på diverse fora, så er den gule med rismel udgået...

Den nye gule - den der hedder "ekstra" er med kartoffelstivelse... Ved ikke om det kan bruges i stedet; prøv at ringe til din SP i morgen.

Anmeld

12. juli 2012

MiaLarsen

twinny skriver:

Er du sikker på det er den for jeg var i kvickly idag og der stod ikk på den at der var rismel i . eller er det bare mig der har kigget forkert så..

Anmeld

12. juli 2012

Wimmie

MiaLarsen skriver:

Er du sikker på det er den for jeg var i kvickly idag og der stod ikk på den at der var rismel i . eller er det bare mig der har kigget forkert så..

Ved ikke om du så mit tidligere indlæg - poster det lige igen:

Hov, nej - efter hvad jeg kan se på diverse fora, så er den gule med rismel udgået...

Den nye gule - den der hedder "ekstra" er med kartoffelstivelse... Ved ikke om det kan bruges i stedet; prøv at ringe til din SP i morgen.

Anmeld

12. juli 2012

twinny

MiaLarsen skriver:

De er udgået.

Men der er kartoffelstivelse i, i stedet for.

Det er noget med at der var afføringsmiddel i det med rismel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.