i dette møj vejr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. juli 2012

4kløver

Synes jeg vi skal se billeder af de dage vi var heldige at ha varme.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Sara.

4kløver skriver:

Synes jeg vi skal se billeder af de dage vi var heldige at ha varme.

Dejlige billeder!

Der er godt at mindes de varme dage! Glæder mig så meget til at vi skal på ferie... ja bare holde ferie :-)

Anmeld

12. juli 2012

4kløver

Sara. skriver:

Dejlige billeder!

Der er godt at mindes de varme dage! Glæder mig så meget til at vi skal på ferie... ja bare holde ferie :-)

Hvor dejligt. Her skal vi bare være hjemme.

Anmeld

12. juli 2012

Sara.

4kløver skriver:

Hvor dejligt. Her skal vi bare være hjemme.

Vi skal på bustur til Kroatien i 10 dage. Glæde mig! Har lige fået en sms fra mine forældre som er i Kroatien nu, at de lige har set vores campingplads og det ser rigtig godt ud, så nu glæder jeg mig endnu mere.

Men det er også dejligt at være hjemme og bare slappe af og nyde hinanden. Komme helt ned i tempo.

Anmeld

12. juli 2012

4kløver

Sara. skriver:

Vi skal på bustur til Kroatien i 10 dage. Glæde mig! Har lige fået en sms fra mine forældre som er i Kroatien nu, at de lige har set vores campingplads og det ser rigtig godt ud, så nu glæder jeg mig endnu mere.

Men det er også dejligt at være hjemme og bare slappe af og nyde hinanden. Komme helt ned i tempo.

Skønt kan godt forstå du glæder dig.. jeg er ved at få pip over vi bare skal være hjemme. Manden skal begynde på job igen efter barelse.

Anmeld

12. juli 2012

Alexander&Lærke

Sara. skriver:

Når du skriver i skal til koatien hvordan skal i så bo på den campingplads? For i har vel ikke selv vogn/telt med eller hvad? Spøger fordi min forældre tager derned næsten hvert år med campingvogn og tror godt vi kunne finde på at tage med næste sommer for de snakker meget varmt om det hvergang de har været afted....

Vi har dog ikke selv hverken vogn eller telt, så har kiggede lidt på en ferie bolig men vil jo også gerne at det var tæt på mine forældre så børnene kunne gå på besøg ved mormor og morfar...

Anmeld

12. juli 2012

Sara.

Når du skriver i skal til koatien hvordan skal i så bo på den campingplads? For i har vel ikke selv vogn/telt med eller hvad? Spøger fordi min forældre tager derned næsten hvert år med campingvogn og tror godt vi kunne finde på at tage med næste sommer for de snakker meget varmt om det hvergang de har været afted....

Vi har dog ikke selv hverken vogn eller telt, så har kiggede lidt på en ferie bolig men vil jo også gerne at det var tæt på mine forældre så børnene kunne gå på besøg ved mormor og morfar...

Vi har bestilt en rejse gennem SunTours. De har sådan en pakkerejse

Vi skal køre derned i bus og så skal vi bo i telt på en campingplads der hedder Bijela Uvala. Vi er afsted 9 dage i alt. 7 dager dernede og 1 dag hver vej i bussen.

Vi er to voksne, en pige på 4½ og en dreng på 2. Vi har givet 8100kr fordi vi købte rejsen i god tid. Nu står den vidst ca til 11000-12000kr

Så skal vi jo selv betale mad og sådan udover.

Men vi glæder os rigtig meget!! Har altid været på camping med mine forældre, og har glædet mig til at gøre det med mine unger. Synes det er så fantastisk og noget helt andet end at være på hotel. (hvilket vi har været indtil nu).

Kan godt forstå at det kunne være rart tæt ved dine forældre. Sidste år var vi på ferie med mine forældre i Gran Canaria. Så passede de også Nor og Lærke en enkelt gang og vi fik en friaften (eller to )

Anmeld

12. juli 2012

Sara.

4kløver skriver:

Skønt kan godt forstå du glæder dig.. jeg er ved at få pip over vi bare skal være hjemme. Manden skal begynde på job igen efter barelse.

Så må i ud på nogle legepladser og rundt og opleve lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.