Nogen som har erfaringer med kør-selv-ferier?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. juli 2012

bobbles

ja er jo som sagt igang med at tage kørekort og vi snakkede om at tage på kør selv ferie til gardasøen. Min moster og onkel har været dernede hvert år siden mine fætre var små( de er så 23 og 26 nu)

og min kæreste har også været dernede hvert år de sidste 16 år.

Så vi snakkede om det kunne være hyggeligt at tage 2-3 uger afsted næste sommer. Men hvordan og hvorledes med hotel?

for min kæreste sagde vi bare skal køre derned og finde et hotel dernede, hvori jeg sad og kiggede på fdm travels om et hotel.

Men er der andre der har prøvet noget ligende også bare er kørt afsted og fundet et hotel dernede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Dinna88

Jeg har gjort det et par gange, men helt ærligt, så ville jeg aldrig gøre det med børn, hvis I har det. Det kan være HUNDEsvært at finde et hotel der har værelser ledige. Vi ledte engang til kl 02 om natten, hvor vi havde ledt fra omkring kl 18  Så det skal mere være hvis man er en flok unge på roadtrip.

Det er også nemmere at finde billige hoteller på forhånd jo

Anmeld

12. juli 2012

Trine89

Da jeg var lille var vi på kør-selv-feire hvert andet år. Vi har været flere forskellige steder.. Jeg har virkelig elsket det, og når vores datter bliver lidt større tror jeg også vi vil tage på kær-selv-ferie med hende. 

Men jeg vil KLART anbefale at men har booket noget forud for turen. Da man nemt, som en anden skrive, kan komme til at køre rundt det halv af natten inden man finder noget. og det har i forvejen været en lang tur ned så tror egentlig ikke man har den vilde lyst til at lede efter et hotel. 

Anmeld

12. juli 2012

trunte89

Vi gjorde det sidste år.
Skulle til Paris, og pakkede bare bilen og så kørte vi. Da klokken var 19-20 stykker var vi nået til Venlo i Holland, kørte lidt rundt og fandt et hotel.
Tror vi kiggede på 2 andre før vi fandt det her. Og det var et rigtig fint hotel.
Der ligger vidst også nogle formel 1 hoteller dernede af. De skulle også være gode og billige.

Je synes dedt fungerede fint, og gør det gerne igen. Vi vil hellere bare køre og så se hvor langt vi når. Det afhænger jo også af trafik osv osv. På vej dedrned sad vi meget i kø.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.