Var det slimproppen ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.949 visninger
23 svar
0 synes godt om
12. juli 2012

Mor1012

Idag to jeg bind på.. plejer jeg ellers ikke. men Hvis nu vandet gik mens jeg var ude og handle..

da jeg kom hjem for 10 min siden, var der noget hvidt meget tykt men meget elastisk i bindet.. det var ca ligesom en 1 krone, og så kunne jeg strække det ud til 7-8 cm

vi havde sex igår, men sæd pplejer at være tyndt

tror i dette var slimproppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Mor1012

Emilieprinsessen skriver:

Idag to jeg bind på.. plejer jeg ellers ikke. men Hvis nu vandet gik mens jeg var ude og handle..

da jeg kom hjem for 10 min siden, var der noget hvidt meget tykt men meget elastisk i bindet.. det var ca ligesom en 1 krone, og så kunne jeg strække det ud til 7-8 cm

vi havde sex igår, men sæd pplejer at være tyndt

tror i dette var slimproppen

Ihh slet ingen som kan sige noget om deres var Ligesådan

Anmeld

12. juli 2012

projekt-ønskebarn

Sådan noget har jeg haft en del sf de sidste par uger sådan on/off. Enten er det slimproppen det er gået hos mig i etaper eller også er det bare øget udflåd som optagt til fødslen. Det jeg har læst om slimproppen tænker jeg at det er større og mere som en klump hvor man ikke er tvivl, evt med lidt blod. Men skal ikke kloge mig i det da jeg aldrig har prøvet det før. Men for mig tror jeg nu blot at det er øget udflåd. 

Anmeld

12. juli 2012

Mor1012

projekt-ønskebarn skriver:

Sådan noget har jeg haft en del sf de sidste par uger sådan on/off. Enten er det slimproppen det er gået hos mig i etaper eller også er det bare øget udflåd som optagt til fødslen. Det jeg har læst om slimproppen tænker jeg at det er større og mere som en klump hvor man ikke er tvivl, evt med lidt blod. Men skal ikke kloge mig i det da jeg aldrig har prøvet det før. Men for mig tror jeg nu blot at det er øget udflåd. 

Okay Ihh spænnende.. selvom Hvis det er proppen, kaan der gå op til 6 uger inden fødsel

Anmeld

12. juli 2012

babymus77

Det som røg ud ved mig i mandags, var gullig og en klump virkelig klump... Slet ikke som det øget udflåd der har været den sidste tid:-) krydser for dig;-))

Anmeld

12. juli 2012

Mor1012

babymus77 skriver:

Det som røg ud ved mig i mandags, var gullig og en klump virkelig klump... Slet ikke som det øget udflåd der har været den sidste tid:-) krydser for dig;-))

Ihh spænnende min var ikk stor.. men den var bestemt ikke som udflåd..

her er faktisk et klamt billede af en slimprop

http://www.min-mave.dk/foraeldregrupper/thread-2160791.htm

Anmeld

12. juli 2012

Mor1012

fandt Lii et billede af en slimprop

Ikke for sartlinger

Anmeld

12. juli 2012

projekt-ønskebarn

Ja meget

Jeg har termin d. 23. Så håber snart den ryger

Tror ikke Man er i tvivl når det sker

Anmeld

12. juli 2012

projekt-ønskebarn

Emilieprinsessen skriver:

fandt Lii et billede af en slimprop

Ikke for sartlinger

Tror ikke man skal være sart når man er gravid, ha ha. 

Jeg lurer lige

Anmeld

12. juli 2012

Mor1012

projekt-ønskebarn skriver:

Ja meget

Jeg har termin d. 23. Så håber snart den ryger

Tror ikke Man er i tvivl når det sker

jaa det jo snart jeg har d 6 august

jeg har lige lavet en besvarelse med et billede af en slimprop, hvis du vil seeee hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.