Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MariaE skriver: her er den ældste 5 og det er stadig mig der styrer tøjet, han styrer slet ikke det show og opdager ikke hvis noget er for stort eler småt eller noget:-)
her er den ældste 5 og det er stadig mig der styrer tøjet, han styrer slet ikke det show og opdager ikke hvis noget er for stort eler småt eller noget:-)
Nej, det kan godt undre en de ikke kan se det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Monica P skriver: kender det godt, Johanne har noglegange noget lidt sjovt sammensat tøj på, men pyt med det hun er stadig lækker og jeg er glad for at have en mand der gør det udan at spørge om råd :-) Monica
kender det godt, Johanne har noglegange noget lidt sjovt sammensat tøj på, men pyt med det hun er stadig lækker og jeg er glad for at have en mand der gør det udan at spørge om råd :-)
Monica
Præcis, når bare de prøver og ikke bare opgiver. Det synes jeg også er vigtigst..
Frøken J. skriver: VEd hvad du mener Her er Rose, påklædt af farmand
VEd hvad du mener Her er Rose, påklædt af farmand
Ja det er måske ikke det tøj man selv ville hive frem af skuffen.. Men han har da virkelig gjort en indsats trods alt..
Ha, ha fantastisk billede
Min mand er meget ukarakteristisk på det punkt, er faktisk bedre til tøj end jeg
hehe hvor herligt min mand syntes det er fint sat sammen det tøj hehe
Viste min kæreste billedet, for sys simpelthen det var så morsomt..
Hans svar til det.....
"Hvad er det der er så sjovt? Kan da ikk se noget forkert"
Åhhh
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128