Vores seng er invaderet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. marts 2008

Nadi

Oliver vil ikke sove i sin barnevogns-kasse, som vi har taget med ud til mine forældre som ekstra seng til ham, for at vi ikke skulle have alt for meget herude. Men han vil sgu ikke sove i den om natten. Næ nej han skal putte mellem mor og far!!
Jeg elsker at putte med ham og synes også det er smadder hyggeligt, men jeg sover bare ad H... til og er bare total busted om morgenen. Tror og håber på at det kun er en fase imens vi er herude og at det ændre sig når vi kommer hjem til hans egen seng.

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2008

Kaufie

Jeg kan da godt forstå han hellere vil sove hvor der er trygt og hyggeligt. Selvom barnevognskassen er kendt terratorie, så er det vel et ukendt værelse han sover i hos dine forældre? Mette, der også havde gæst i sengen et par timer i nat - vist pga mavepine:'(

Anmeld

11. marts 2008

Nadi

Det er det jeg synes der er så mærkeligt, for vi er tit hos mine forældre (ca en gang om ugen) så synes han burde kende værelset og huset.
Men det er kun en uge vi skal være her så vi overlever at have ham i snegen, ville bare ønske man nogle gange viste hav der foregik oppe id eres små hoveder :)

Anmeld

11. marts 2008

Lise

Nårh, hvor hyggeligt! ;) Simon har tidligere sovet hos mig HVER nat, hvilket jeg til sidst blev sindsyg af. Vænnede ham fra det, og nu KAN han sgu slet ikke sove sammen med mig...lidt øv...det er jo så hyggeligt...en gang imellem...

Lise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.