Hjælp mig lige piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.104 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. juli 2012

Anonym trådstarter

Mig og min mand har 2 børn sammen sagen er den at min mand hele tiden  har sagt at han ikke vil have flere børn, men jeg har lige testet bragende positiv og jeg er både lykkelig og lidt i chok Hvordan fortæller jeg min mand jeg er gravid??? Det skal lige siges vores første barn var ikke planlagt men er  nu 13 år men vi prøvede over 9 år om at få den næste som snart bliver 3 år , men blev først gravid efter vi gav op og nu er det fordi jeg har glemt at tage mine p-piller fordi der er sket nogle ting i mit liv og fordi jeg er en skovl til at huske dem

Knus en fortvivlet men glad gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

onlyme

Anonym skriver:

Mig og min mand har 2 børn sammen sagen er den at min mand hele tiden  har sagt at han ikke vil have flere børn, men jeg har lige testet bragende positiv og jeg er både lykkelig og lidt i chok Hvordan fortæller jeg min mand jeg er gravid??? Det skal lige siges vores første barn var ikke planlagt men er  nu 13 år men vi prøvede over 9 år om at få den næste som snart bliver 3 år , men blev først gravid efter vi gav op og nu er det fordi jeg har glemt at tage mine p-piller fordi der er sket nogle ting i mit liv og fordi jeg er en skovl til at huske dem

Knus en fortvivlet men glad gravid

Tillykke med det <3!
Jamen jeg vil sige det bare er at springe ud i det,.!
Hvem ved måske han har et helt andet syn på det, nu det er en realitet

Held og lykke med det ;-)

Anmeld

12. juli 2012

Camillos

onlyme skriver:

Tillykke med det <3!

Anmeld

12. juli 2012

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

Tillykke med det <3!

Tusind tak det tror jeg måske også er bedst, men jeg sidder og ryster i hele kroppen  Og jeg kan først komme til at fortælle ham det når han kommer hjem fra arbejde. Så nu må tiden godt gå lidt hurtig

Knus

Anmeld

12. juli 2012

LilleChelle

Jeg ville også fortælle ham det som det er  

- Måske er du heldig at han skifter mening når det lige pludselig er en realitet  

Anmeld

12. juli 2012

onlyme

Anonym skriver:

Tusind tak det tror jeg måske også er bedst, men jeg sidder og ryster i hele kroppen  Og jeg kan først komme til at fortælle ham det når han kommer hjem fra arbejde. Så nu må tiden godt gå lidt hurtig

Knus

Jamen det kan jeg sagtens forstå,. Det er jo både med en lykke og med nervøsitet og glæde du venter ;-)
Du må igang med rengøring eller noget i den dur, så tiden kan gå lidt hurtiger,.
Og husk update
^ Jeg venter spændt, håber du får en posetiv reaktion fra ham

Anmeld

12. juli 2012

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

Jamen det kan jeg sagtens forstå,. Det er jo både med en lykke og med nervøsitet og glæde du venter ;-)
Du må igang med rengøring eller noget i den dur, så tiden kan gå lidt hurtiger,.
Og husk update
^ Jeg venter spændt, håber du får en posetiv reaktion fra ham

Hej, jeg skal nok opdatere når jeg har fået snakket med ham  Og så skal jeg nok også fortælle hvem jeg er Og tusind tak for dit svar

knus

Anmeld

12. juli 2012

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Jeg ville også fortælle ham det som det er  

- Måske er du heldig at han skifter mening når det lige pludselig er en realitet  

Tak, det vil jeg gøre når han kommer hjem Jeg tror også bare han bliver lidt chokket

knus

Anmeld

12. juli 2012

LilleChelle

Anonym skriver:

Tak, det vil jeg gøre når han kommer hjem Jeg tror også bare han bliver lidt chokket

knus

Ja - selvfølgelig er det et chok, når han tror du er på p-piller  

Anmeld

12. juli 2012

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Ja - selvfølgelig er det et chok, når han tror du er på p-piller  

Ja , men jeg har sagt til ham for længe siden at jeg var dårlig til at huske dem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.